BLOG

Vzdělávejte se v reklamě a marketingu zdarma

Online tisková konference – jak ji zvládnout?

Tiskové konference jsou stále důležité. Potvrdil to i nedávný výzkum Asociace Public Relations (APRA) mezi novináři. Proč tomu tak je, si můžete přečíst v našem nedávném článku. Doba pandemie ale výrazně omezila veškerou komunikaci a nastolila nové komunikační potřeby. Jak tedy přenést náležitosti tiskové konference do online prostředí, aby byla pro novináře zajímavá a co nejvíce efektivní? Zde shrnujeme několik tipů....

Celý článek

Je pro vás důležitější mít efektivní kampaň, nebo sledovat počet lajků?

Radujete se, když má váš reklamní příspěvek velký počet reakcí? Tahle metrika vám možná přinese dobrý pocit, ale o samotné úspěšnosti kampaně na sociálních sítích vám mnoho neřekne. V naprosté většině případů to totiž není relevantní metrika, která by vám pomohla vyhodnotit efektivitu kampaně. Vyplatí se tedy lajky vůbec počítat? A jaké jiné metriky sledovat? Lajky vám napoví, ale nic...

Celý článek

Tisková konference – přežitek, nebo nutnost?

Přijde vám, že tiskové konference jsou už dnes přežitým formátem? Opak je pravdou! Setkání novinářů a zástupců firmy nejlépe zajistí přirozenou publicitu v médiích. Tisková konference vysvětlí vašim cílovým skupinám, jaké výhody má váš produkt, aniž byste museli utrácet za milionové kampaně. Články v médiích, které díky jejímu konání vzniknou, pomůžou vaší značce budovat dobré jméno a nálepku opravdového profesionála....

Celý článek
Proč na mě konkurence cílí reklamu na sociálních sítích?

Proč na mě konkurence cílí reklamu na sociálních sítích?

Proklikali jste si web, vložili něco do košíku, prolustrovali jste Facebook a Instagram konkurence? Otevřeli jste si Facebook nebo Instagram a najednou vám vyskočila reklama se stejným zbožím, nebo službami, které sami nabízíte? Prolítne vám hlavou, proč mi to dělají? Chtějí mě naštvat? Nebo něco špatně nastavili v reklamách? Já přece nejsem jejich cílová skupina! Mám jim napsat zprávu, že...

Celý článek

Jak vytvořit jednoduchou grafiku na sociální sítě?

Facebook, Instagram a jiné sociální sítě jsou plné zajímavých trendy grafik a vy nevíte, jak na to? V tomto článku pro vás máme jednoduchý návod. ↓

Celý článek
Jak napsat tiskovou zprávu

Jak napsat tiskovou zprávu?

Cílem tiskové zprávy je informovat o významných událostech, změnách či uvedení nového produktu na trh. Zároveň by měla odpovídat na základní otázky kdo, co, kdy, kde, jak a proč.

Celý článek
Nakupování na Instagramu

Nakupování na Instagramu

Nakupování na Instagramu pomáhá značkám zvyšovat prodeje. Díky označení produktů v příspěvcích a ve Stories si mohou zákazníci přečíst více informací o produktu a dokončit nákup na vašich webových stránkách.

Celý článek
Jak sledovat oblíbené stránky a příspěvky na Facebooku

Jak sledovat oblíbené stránky a příspěvky na Facebooku?

Jak zajistím, abych v mém kanálu jako první viděl příspěvky z mých oblíbených stránek? Chci sledovat příspěvek s hodnotnou konverzací v komentářích, co mám udělat? Jak si uložit na později příspěvek se zajímavým obsahem?

Celý článek
Influencer marketing

Co nefunguje v Influencer marketingu?

Influencer marketing je velice populární. Spolupracovat s instagramery, youtubery a blogery může být prospěšné, nebo můžete přijít o spoustu peněz bez viditelného efektu.

Celý článek
Vesnička Park Mirakulum

Správa sociálních médií Park Mirakulum

Správa sociálních médií Park Mirakulum Facebook a Instagram

Celý článek