Budování důvěryhodnosti dodavatele a tvůrce

Věnujte nám: 3 minuty

Jméno klientaDecoled s.r.o.

Objekty komunikace: 

Cíl projektu: 

Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky…

Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností. 

Zároveň…

Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna.

Profilovat mluvčího společnosti jako leadera oboru na světelné konstrukce a realizace slavnostního osvětlení objektů a ploch bez zásadního omezení rozlohy instalace. 

Řešení: 

Zásadní otázkou spolupráce byl čas. Mezi podpisem smlouvy a prvním otevřeným parkem byly pouhé dva měsíce. Realizaci všech cílů projektu jsme proto založili na „okamžitém“ seznámení novinářů se zástupci klienta formou press tripu v sídle společnosti. Do termínu konání akce jsme navnímali potřeby společnosti, její úspěchy a nalezli pozitiva a zajímavosti, která mohou novináře v jejich práci zajímat. 

Součástí press tripu bylo:   

  • Osobně, telefonicky i organizačně zajistit účast novinářů
  • Připravit tiskovou zprávu a další materiály pro oslovení všech (i nepřítomných) médií
  • Následně osobně jednat se zástupci cílových médií k dosažení vysoké publicity

Pro úspěch press tripu jsme: 

  • Sestavili argumentaci výhod a užitku
  • Napsali tiskovou zprávu
  • Oslovili pozvánkou novináře
  • Osobním jednáním zajistili účast 20 novinářů relevantních médií
  • Zajistili dopravu novinářů na místo, catering, organizaci a moderování eventu
  • Komunikovali event v redakcích a s dalšími rozhovory se zástupci Decoled zajistili mediální publicitu necelých 23 GRP. 

Užitek press tripu:

Dosah komunikace činil 2 070 000 lidí věku 15 +.

Hodnota komunikace tak přesáhla 460 000 Kč (1 GRP = 20 000 Kč)

Novináři získali přímý vhled do fungování společnosti, produktů a výrobních procesů. Pro další komunikaci bylo důležité, že se zástupci médii a klienta osobně poznali. 

Výstupy:

Nova – Televizní noviny

CNN PRIMA News

Chvilka pro tebe

Deník bydlení

Novinky.cz

Forbes.cz

Aktuálně.cz

idnes.cz

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *