Tisková konference a prohlídka výroby PRAKAB

Prakab
Věnujte nám: < 1 minuty

Záměr klienta:

Představit zájem rakouské vlády o investice rakouských podnikatelů v České republice. Ukázat novinářům a cílovým skupinám prostřednictvím médií velikost továrny, její technickou a technologickou vyspělost. Prezentovat PRAKAB jako lídra trhu. Akcí ukázat zaměstnancům a rodinným příslušníkům zájem majitelů o rozvoj výroby.

K naplnění cíle:

S médii jsme předem prodiskutovali záměr klienta. Vytvořili jsme strategii akce, konzultovali obsah prohlídky a prezentací řečníků. Vytvořili jsme tiskovou zprávu. Pozvali novináře, vysvětlili jim význam akce a zajistili jejich dopravu na místo.

Zúčastnilo se:

14 novinářů (ČTK, Technický týdeník, Stavitel.ihned.cz, MadamBusiness.cz, Prosperita, HR-Expert, CIAnews.cz, Sondy, Elektro, Dopravní noviny, Dnoviny.cz, Papír a celulóza, stavbabydleni.cz, FashionTV.cz).

Monitoring:

Téma získalo publicitu v ČTK a jedenácti zmonitorovaných médiích.

Užitek:

Novináři viděli výrobu, technologie a testovací centrum. Jejich přesvědčení o použitých surovinách a kvalitě výrobků PRAKAB je získané a dlouhodobé. Novináři s osobními zkušenostmi mohou předávat své přesvědčení dál ve svých článcích.

Lidé na prohlídce výroby PRAKAB uvnitř budovy

Prohlídka výroby uvnitř budovy PRAKAB

Lidé na prohlídce výroby PRAKAB

Prohlídka výroby PRAKAB

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů