7 tipů, jak psát neodolatelné texty na sítě

Věnujte nám: 2 minuty Píšete příspěvky na sociální sítě, ale nefungují vám? Možná stačí malé úpravy, aby se to změnilo. Lidé na sociálních sítích nečtou, nýbrž jenom skenují očima – je potřeba se tomu přizpůsobit a naučit se strhnout jejich pozornost. Přinášíme7 copywritingových tipů, díky kterým se budou lidé u vašich textů na sociálních sítích rádi zastavovat. 1. Kouzlo první věty Chytit a nepustit! O čem...

Celý článek

5 tipů na Instagram Reels, díky kterým vaše značka poroste

Věnujte nám: 2 minuty Snažíte se svůj Instagram plnit co nejlepšími fotografiemi? Pravděpodobně budete muset brzy změnit strategii. Z Instagramu se totiž pomalu stává videoplatforma, oznámil šéf společnosti Adam Mosseri. Nejefektivnějším nástrojem na této sociální síti jsou momentálně Instagram Reels. Jak je natáčet a zařadit do své online komunikace tak, aby vám přinesly úspěch? Instagram Reels jsou krátká a většinou zábavná videa, kterými se snaží...

Celý článek

Online tisková konference – jak ji zvládnout?

Věnujte nám: 3 minuty Tiskové konference jsou stále důležité. Potvrdil to i nedávný výzkum Asociace Public Relations (APRA) mezi novináři. Proč tomu tak je, si můžete přečíst v našem nedávném článku. Doba pandemie ale výrazně omezila veškerou komunikaci a nastolila nové komunikační potřeby. Jak tedy přenést náležitosti tiskové konference do online prostředí, aby byla pro novináře zajímavá a co nejvíce efektivní? Zde shrnujeme několik...

Celý článek

Je pro vás důležitější mít efektivní kampaň, nebo sledovat počet lajků?

Věnujte nám: 2 minuty Radujete se, když má váš reklamní příspěvek velký počet reakcí? Tahle metrika vám možná přinese dobrý pocit, ale o samotné úspěšnosti kampaně na sociálních sítích vám mnoho neřekne. V naprosté většině případů to totiž není relevantní metrika, která by vám pomohla vyhodnotit efektivitu kampaně. Vyplatí se tedy lajky vůbec počítat? A jaké jiné metriky sledovat? Lajky vám napoví, ale nic...

Celý článek

Tisková konference – přežitek, nebo nutnost?

Věnujte nám: 3 minuty Přijde vám, že tiskové konference jsou už dnes přežitým formátem? Opak je pravdou! Setkání novinářů a zástupců firmy nejlépe zajistí přirozenou publicitu v médiích. Tisková konference vysvětlí vašim cílovým skupinám, jaké výhody má váš produkt, aniž byste museli utrácet za milionové kampaně. Články v médiích, které díky jejímu konání vzniknou, pomůžou vaší značce budovat dobré jméno a nálepku opravdového profesionála....

Celý článek
Proč na mě konkurence cílí reklamu na sociálních sítích?

Proč na mě konkurence cílí reklamu na sociálních sítích?

Věnujte nám: 3 minuty Proklikali jste si web, vložili něco do košíku, prolustrovali jste Facebook a Instagram konkurence? Otevřeli jste si Facebook nebo Instagram a najednou vám vyskočila reklama se stejným zbožím, nebo službami, které sami nabízíte? Prolítne vám hlavou, proč mi to dělají? Chtějí mě naštvat? Nebo něco špatně nastavili v reklamách? Já přece nejsem jejich cílová skupina! Mám jim napsat zprávu, že...

Celý článek

Jak vytvořit jednoduchou grafiku na sociální sítě?

Věnujte nám: 2 minuty Facebook, Instagram a jiné sociální sítě jsou plné zajímavých trendy grafik a vy nevíte, jak na to? V tomto článku pro vás máme jednoduchý návod. ↓

Celý článek
Jak napsat tiskovou zprávu

Jak napsat tiskovou zprávu?

Věnujte nám: 2 minuty Cílem tiskové zprávy je informovat o významných událostech, změnách či uvedení nového produktu na trh. Zároveň by měla odpovídat na základní otázky kdo, co, kdy, kde, jak a proč.

Celý článek
Nakupování na Instagramu

Nakupování na Instagramu

Věnujte nám: 3 minuty Nakupování na Instagramu pomáhá značkám zvyšovat prodeje. Díky označení produktů v příspěvcích a ve Stories si mohou zákazníci přečíst více informací o produktu a dokončit nákup na vašich webových stránkách.

Celý článek
Jak sledovat oblíbené stránky a příspěvky na Facebooku

Jak sledovat oblíbené stránky a příspěvky na Facebooku?

Věnujte nám: 3 minuty Jak zajistím, abych v mém kanálu jako první viděl příspěvky z mých oblíbených stránek? Chci sledovat příspěvek s hodnotnou konverzací v komentářích, co mám udělat? Jak si uložit na později příspěvek se zajímavým obsahem?

Celý článek