Publicita ManpowerGroup Česká republika

ManpowerGroup
Věnujte nám: 2 minuty

Jméno klienta: ManpowerGroup, s. r. o. (https://www.manpowergroup.cz/)

Cíl projektu:
Budování pozice odborník a mluvčí oboru. Neplacenou redakční publicitou vybudovat mediální známost a vážnost společnosti mezi HR odborníky a managementem firem. Prezentovat pozici lídra mezi personálními agenturami. Dosáhnout toho, aby byl klient oslovován firmami v oblasti náboru pracovních sil jako schopný a spolehlivý odborník.

Řešení:
Pro publicitu jsme vytvořili seznam relevantních médií dle důležitosti. Jednáním s redakcemi a s klientem jsme vytvářeli témata, články, tipy, informace a komentáře, které byly pro čtenáře zajímavé. Získané požadavky jsme konzultovali s klientem a následně pro novináře zpracovali.

Užitek:
Klient má mezi novináři dobré jméno, jeho články, informace a komentáře nachází v médiích relevantní prostor. V letech 2016-2018 byl nejvíce medializovanou firmou v oblasti HR s největším zásahem na čtenáře. Tyto skutečnosti se významně projevily v obchodní činnosti firmy.

Výstupy

Události Jiří Halbrštát ManpowerGroup

Česká televize – Události

 

Metro Jaroslava Rezlerová ManpowerGroup

Metro

 

Profit Jaroslava Rezlerová ManpowerGroup

Profit

 

aktualne.cz ManpowerGroup

Aktuálně.cz

Barbora Turková
Marketing & PR Specialist
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů