Coface – Tisková konference, hotel Jalta, Praha

Coface
Věnujte nám: 2 minuty

Záměr klienta:

Prezentovat novinářům a veřejnosti témata Coface Country Risk Conference „Evropa v přelomovém období“ k získání profesionální důvěry jako odborník a mluvčí oboru.

K naplnění cíle:

Navrhli jsme, připravili a zorganizovali tiskovou konferenci. Služba zahrnovala strategii akce, přípravu textů a sestavení tiskové zprávy. Zajištění účasti novinářů, moderování akce. Osobní oslovení nezúčastněných a následné komunikace s novináři k zajištění mediální publicity. Monitoring médií a reporting

Zúčastnilo se:

22 novinářů (ČTK, deníky, ekonomické tituly, odborné časopisy, internetové servery, společenské časopisy, média výrobních odvětví)

Monitoring:

Téma získalo publicitu ve více než 20 (dvaceti) médiích

Užitek:

Coface byli citováni jako odborníci tématu. Společnost získala rozsáhlou publicitu v médiích cílových skupin a ušetřila za propagaci služby a značky.

Vystupující na tiskové konferenci

Tisková konference Coface

Výstupy

Článek na webu AutoWeek

Evropa v přelomu období(export,pohledávky,regionální tenze,insolvence)

Článek na webu CFO world

Pro logistické firmy bude příležitostí spolupráce s asií

Dopravní noviny

Insolvence hrozí především menším firmám

Článek na webu Ekonomika

Romana Šašková
Copywriter | Blogger | Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů