ManpowerGroup Slovensko – tisková konference, hotel Radisson, Bratislava

Manpower Group
Věnujte nám: 2 minuty

Záměr klienta:

Vybudovat mediální známost a vážnost a budovat image odborníka prostřednictvím publicity v médiích cílových skupin.

K naplnění cíle:

Od počátku kampaně osobně diskutujeme se zástupci médií cílových skupin význam průzkumu pro informovanost a přehled v HR. Služba zahrnuje sestavení pozvánky a zajištění účasti novinářů, moderování akce. Osobní oslovení a následné komunikace i s nezúčastněnými novináři k zajištění četné a pozitivní mediální publicity. Monitoring médií a reporting.

Zúčastnilo se:

17 novinářů (TASR, TA 3, TV Markýza, rádio Slovensko, deníky, HR a ekonomické tituly, odborné časopisy, internetové servery.

Monitoring:

Materiály byly publikovány a zástupci společnosti citování s přímou návazností na konferenci ve více než 25 médiích.

Užitek:

ManpowerGroup Slovensko si buduje a posiluje image a důvěru firem jako odborník v oblasti HR. Publicita má pozitivní dopad na známost a důvěru.

„Seteva nám dává jistotu a spolehlivost. Má dobré jméno mezi novináři. Díky jejich práci se o nás ví. Práce agentury nám šetří náklady na zaměstnance a dává nám to, co očekáváme.“
Mgr. Martin Miklánek, regionální ředitel ManpowerGroup Slovensko

Generální ředitelka ManpowerGroup Jaroslava Rezlerová při rozhovoru

Generální ředitelka ManpowerGroup Jaroslava Rezlerová na tiskové konferenci

Tisková konference ManpowerGroup - Index trhu práce

Tisková konference ManpowerGroup – Index trhu práce

Výstupy

Jaroslava Rezlerová o optimizme firiem

Rozhovor na webu TA3

Firmy budú menej hľadať nových ľudí, malé chcú prepůšťat

Článek na webu SME

Veľký prehľad platov v 180 profesiách

Přehled na webu Plus JEDEŇ DEŇ

Dobré správy. Zamestnávatelia začali byť optimistickí

Článek na webu HN Online

Zamestnávatelia budů naberať ľudí. Pozriete si, kde by sa vám malo ujsť miesto

Článek na webu Aktuálne

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů