Věnujte nám: 2 minutyJméno klienta: spisovatel Jiří Maršálek Objekty komunikace: Psychologický román Zvěsti ze světa po žití, vydaná nakladatelstvím Odeon. Jednalo se o naši druhou spolupráci s autorem, po úspěšné propagaci jeho předchozí knihy. Cíl projektu: Představit nově vydanou knihu veřejnosti v získaném mediálním prostoru a budovat jméno autora pro jeho známost a důvěru. Řešení: Informační kampaň probíhala ve spolupráci s nakladatelstvím Odeon. Naším cílem bylo...
Celý článek
Věnujte nám: 3 minutyJméno klienta: Decoled s.r.o. Objekty komunikace: Cíl projektu: Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky… Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností. Zároveň… Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna. Profilovat mluvčího společnosti...
Celý článek
Věnujte nám: 3 minutyJméno klienta: Decoled s.r.o. Objekty komunikace: Cíl projektu: Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky… Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností. Zároveň… Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna. Profilovat mluvčího společnosti...
Celý článek
Věnujte nám: 2 minutyMediální pokrytí je klíčovým nástrojem pro podporu jak celostátních, tak i regionálních akcí. U regionálních akcí je však zásadní v rámci lokalizace specifikovat strategii dle jednotlivých krajů a regionů, kde se akce konají. Příkladem úspěšné mediální kampaně byl projekt světelných parků „Světla vyprávějí“ společnosti Decoled. Během podzimu 2024 bylo po celé České republice otevřeno sedm světelných parků s různými tematickými zaměřeními – od vesmíru...
Celý článek
Věnujte nám: 2 minutyReklama, marketing, obchod… Pro každou firmu a společnost jsou tyto oblasti nenahraditelné, a hlavně naprosto nezbytné. To ony přinášejí nové klienty a smlouvy, roztáčejí kolečka businessu a generují zisk. Ale jak na to? Jak si hrát a být úspěšný? V marketingu platí, že vždy musíte jít s dobou a aktuálními trendy. Ideálně být i o krok napřed. To, co platilo před pěti, třemi lety se...
Celý článek
Věnujte nám: < 1 minutyDá se s přehledem říci, že rok 2022 patří krátkým videím, příběhům a nakupování přes sociální sítě. Firmy stále více vnímají online prostředí jako nezbytnou součást svého marketingu a obchodu. Tonalita příspěvků se vyvíjí, působí civilněji a namísto křiklavých a vyzývavých reklam jsou upřednostňovány reels (krátká videa), bezprostřední fotografie a příběhy, které jsou lépe zapamatovatelné a více zaujmou. A právě i kvůli tomuto trendu...
Celý článek
Věnujte nám: 2 minutyPíšete příspěvky na sociální sítě, ale nefungují vám? Možná stačí malé úpravy, aby se to změnilo. Lidé na sociálních sítích nečtou, nýbrž jenom skenují očima – je potřeba se tomu přizpůsobit a naučit se strhnout jejich pozornost. Přinášíme7 copywritingových tipů, díky kterým se budou lidé u vašich textů na sociálních sítích rádi zastavovat. 1. Kouzlo první věty Chytit a nepustit! O čem...
Celý článek
Věnujte nám: 2 minutySnažíte se svůj Instagram plnit co nejlepšími fotografiemi? Pravděpodobně budete muset brzy změnit strategii. Z Instagramu se totiž pomalu stává videoplatforma, oznámil šéf společnosti Adam Mosseri. Nejefektivnějším nástrojem na této sociální síti jsou momentálně Instagram Reels. Jak je natáčet a zařadit do své online komunikace tak, aby vám přinesly úspěch? Instagram Reels jsou krátká a většinou zábavná videa, kterými se snaží...
Celý článek
Věnujte nám: 3 minutyTiskové konference jsou stále důležité. Potvrdil to i nedávný výzkum Asociace Public Relations (APRA) mezi novináři. Proč tomu tak je, si můžete přečíst v našem nedávném článku. Doba pandemie ale výrazně omezila veškerou komunikaci a nastolila nové komunikační potřeby. Jak tedy přenést náležitosti tiskové konference do online prostředí, aby byla pro novináře zajímavá a co nejvíce efektivní? Zde shrnujeme několik...
Celý článek
Věnujte nám: 2 minutyRadujete se, když má váš reklamní příspěvek velký počet reakcí? Tahle metrika vám možná přinese dobrý pocit, ale o samotné úspěšnosti kampaně na sociálních sítích vám mnoho neřekne. V naprosté většině případů to totiž není relevantní metrika, která by vám pomohla vyhodnotit efektivitu kampaně. Vyplatí se tedy lajky vůbec počítat? A jaké jiné metriky sledovat? Lajky vám napoví, ale nic...
Celý článek