BLOG

Vzdělávejte se v reklamě a marketingu zdarma

Mediální analýza komunikačních aktivit rodinné festivalové roadshow Bezva Fest

Shrnutí Jarní PR kampaň na podporu festivalu Bezva Fest 2025 probíhala v období březen–červen 2025.  Cílem bylo Hlavní témata kampaně Fáze kampaně Březen – příprava Duben – start komunikace Květen – start festivalové tour Červen – závěr tour a vyhodnocení Výsledky Kampaň potvrdila, že kombinace silného příběhu, konzistentní práce s médii a důrazu na regionální i sociální přesah dokáže přinést nejen kvantitativní, ale i kvalitativní výsledky....

Celý článek

Mediální publicita knihy Obchodníci s dětmi

Jméno klienta: spisovatelka Hana Hindráková Objekty komunikace: Dobrodružný román Obchodníci s dětmi, inspirovaný skutečnou situací v africké Keni.  Cíl projektu: Představit nově vydanou knihu veřejnosti v získaném mediálním prostoru, přiblížit skrze média její těžké téma obchodu s dětmi v Africe a budovat jméno autorky pro její známost a pověst.  Řešení: Naším cílem bylo propagovat dílo ve spojení s autorkou. Strategií bylo budovat jméno spisovatelky pro její další...

Celý článek

Mediální publicita knihy Zvěsti ze světa po žití

Jméno klienta: spisovatel Jiří Maršálek Objekty komunikace: Psychologický román Zvěsti ze světa po žití, vydaná nakladatelstvím Odeon. Jednalo se o naši druhou spolupráci s autorem, po úspěšné propagaci jeho předchozí knihy. Cíl projektu: Představit nově vydanou knihu veřejnosti v získaném mediálním prostoru a budovat jméno autora pro jeho známost a důvěru.  Řešení: Informační kampaň probíhala ve spolupráci s nakladatelstvím Odeon. Naším cílem bylo propagovat...

Celý článek

Případová studie: Otevírání světlených parků

Jméno klienta: Decoled s.r.o. Objekty komunikace:  Cíl projektu:  Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky… Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností.  Zároveň… Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna. Profilovat mluvčího společnosti...

Celý článek

Budování důvěryhodnosti dodavatele a tvůrce

Jméno klienta: Decoled s.r.o. Objekty komunikace:  Cíl projektu:  Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky… Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností.  Zároveň… Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna. Profilovat mluvčího společnosti...

Celý článek

Jak podpořit regionální akce mediální publicitou: Příběh úspěšné mediální propagace světelných parků „Světla vyprávějí“ napříč republikou

Mediální pokrytí je klíčovým nástrojem pro podporu jak celostátních, tak i regionálních akcí. U regionálních akcí je však zásadní v rámci lokalizace specifikovat strategii dle jednotlivých krajů a regionů, kde se akce konají. Příkladem úspěšné mediální kampaně byl projekt světelných parků „Světla vyprávějí“ společnosti Decoled. Během podzimu 2024 bylo po celé České republice otevřeno sedm světelných parků s různými tematickými zaměřeními – od vesmíru v Praze...

Celý článek

Sociální média jako nekončící reklamní prostor

Reklama, marketing, obchod… Pro každou firmu a společnost jsou tyto oblasti nenahraditelné, a hlavně naprosto nezbytné. To ony přinášejí nové klienty a smlouvy, roztáčejí kolečka businessu a generují zisk. Ale jak na to? Jak si hrát a být úspěšný? V marketingu platí, že vždy musíte jít s dobou a aktuálními trendy. Ideálně být i o krok napřed. To, co platilo před pěti, třemi lety se změnilo....

Celý článek

Jaké trendy letos pozorujeme na sociálních sítích?

Dá se s přehledem říci, že rok 2022 patří krátkým videím, příběhům a nakupování přes sociální sítě. Firmy stále více vnímají online prostředí jako nezbytnou součást svého marketingu a obchodu. Tonalita příspěvků se vyvíjí, působí civilněji a namísto křiklavých a vyzývavých reklam jsou upřednostňovány reels (krátká videa), bezprostřední fotografie a příběhy, které jsou lépe zapamatovatelné a více zaujmou. A právě i kvůli tomuto trendu...

Celý článek

7 tipů, jak psát neodolatelné texty na sítě

Píšete příspěvky na sociální sítě, ale nefungují vám? Možná stačí malé úpravy, aby se to změnilo. Lidé na sociálních sítích nečtou, nýbrž jenom skenují očima – je potřeba se tomu přizpůsobit a naučit se strhnout jejich pozornost. Přinášíme7 copywritingových tipů, díky kterým se budou lidé u vašich textů na sociálních sítích rádi zastavovat. 1. Kouzlo první věty Chytit a nepustit! O čem...

Celý článek

5 tipů na Instagram Reels, díky kterým vaše značka poroste

Snažíte se svůj Instagram plnit co nejlepšími fotografiemi? Pravděpodobně budete muset brzy změnit strategii. Z Instagramu se totiž pomalu stává videoplatforma, oznámil šéf společnosti Adam Mosseri. Nejefektivnějším nástrojem na této sociální síti jsou momentálně Instagram Reels. Jak je natáčet a zařadit do své online komunikace tak, aby vám přinesly úspěch? Instagram Reels jsou krátká a většinou zábavná videa, kterými se snaží...

Celý článek