Shrnutí Jarní PR kampaň na podporu festivalu Bezva Fest 2025 probíhala v období březen–červen 2025. Cílem bylo Hlavní témata kampaně Fáze kampaně Březen – příprava Duben – start komunikace Květen – start festivalové tour Červen – závěr tour a vyhodnocení Výsledky Kampaň potvrdila, že kombinace silného příběhu, konzistentní práce s médii a důrazu na regionální i sociální přesah dokáže přinést nejen kvantitativní, ale i kvalitativní výsledky....
Celý článek
Jméno klienta: spisovatelka Hana Hindráková Objekty komunikace: Dobrodružný román Obchodníci s dětmi, inspirovaný skutečnou situací v africké Keni. Cíl projektu: Představit nově vydanou knihu veřejnosti v získaném mediálním prostoru, přiblížit skrze média její těžké téma obchodu s dětmi v Africe a budovat jméno autorky pro její známost a pověst. Řešení: Naším cílem bylo propagovat dílo ve spojení s autorkou. Strategií bylo budovat jméno spisovatelky pro její další...
Celý článek
Jméno klienta: spisovatel Jiří Maršálek Objekty komunikace: Psychologický román Zvěsti ze světa po žití, vydaná nakladatelstvím Odeon. Jednalo se o naši druhou spolupráci s autorem, po úspěšné propagaci jeho předchozí knihy. Cíl projektu: Představit nově vydanou knihu veřejnosti v získaném mediálním prostoru a budovat jméno autora pro jeho známost a důvěru. Řešení: Informační kampaň probíhala ve spolupráci s nakladatelstvím Odeon. Naším cílem bylo propagovat...
Celý článek
Jméno klienta: Decoled s.r.o. Objekty komunikace: Cíl projektu: Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky… Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností. Zároveň… Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna. Profilovat mluvčího společnosti...
Celý článek
Jméno klienta: Decoled s.r.o. Objekty komunikace: Cíl projektu: Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky… Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností. Zároveň… Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna. Profilovat mluvčího společnosti...
Celý článek
Mediální pokrytí je klíčovým nástrojem pro podporu jak celostátních, tak i regionálních akcí. U regionálních akcí je však zásadní v rámci lokalizace specifikovat strategii dle jednotlivých krajů a regionů, kde se akce konají. Příkladem úspěšné mediální kampaně byl projekt světelných parků „Světla vyprávějí“ společnosti Decoled. Během podzimu 2024 bylo po celé České republice otevřeno sedm světelných parků s různými tematickými zaměřeními – od vesmíru v Praze...
Celý článek
Reklama, marketing, obchod… Pro každou firmu a společnost jsou tyto oblasti nenahraditelné, a hlavně naprosto nezbytné. To ony přinášejí nové klienty a smlouvy, roztáčejí kolečka businessu a generují zisk. Ale jak na to? Jak si hrát a být úspěšný? V marketingu platí, že vždy musíte jít s dobou a aktuálními trendy. Ideálně být i o krok napřed. To, co platilo před pěti, třemi lety se změnilo....
Celý článek
Dá se s přehledem říci, že rok 2022 patří krátkým videím, příběhům a nakupování přes sociální sítě. Firmy stále více vnímají online prostředí jako nezbytnou součást svého marketingu a obchodu. Tonalita příspěvků se vyvíjí, působí civilněji a namísto křiklavých a vyzývavých reklam jsou upřednostňovány reels (krátká videa), bezprostřední fotografie a příběhy, které jsou lépe zapamatovatelné a více zaujmou. A právě i kvůli tomuto trendu...
Celý článek
Píšete příspěvky na sociální sítě, ale nefungují vám? Možná stačí malé úpravy, aby se to změnilo. Lidé na sociálních sítích nečtou, nýbrž jenom skenují očima – je potřeba se tomu přizpůsobit a naučit se strhnout jejich pozornost. Přinášíme7 copywritingových tipů, díky kterým se budou lidé u vašich textů na sociálních sítích rádi zastavovat. 1. Kouzlo první věty Chytit a nepustit! O čem...
Celý článek
Snažíte se svůj Instagram plnit co nejlepšími fotografiemi? Pravděpodobně budete muset brzy změnit strategii. Z Instagramu se totiž pomalu stává videoplatforma, oznámil šéf společnosti Adam Mosseri. Nejefektivnějším nástrojem na této sociální síti jsou momentálně Instagram Reels. Jak je natáčet a zařadit do své online komunikace tak, aby vám přinesly úspěch? Instagram Reels jsou krátká a většinou zábavná videa, kterými se snaží...
Celý článek