Rupa – Exkurze do výroby – poznání a důvěra

RUPA, spol. s r.o.
Věnujte nám: 2 minuty

Záměr klienta:

Ukázat novinářům prvotní suroviny tyčinek, moderní technologii a hygienu výroby. Osobním poznáním přinést důvěru v poctivost a osobní identifikaci s produkty. Seznámit je s výrobním programem, výrobky ochutnat – přinést novinářům poznání, aby se nebáli o výrobcích psát a doporučovali je čtenářům

K naplnění cíle:

Navrhli jsme, připravili a zorganizovali tiskovou konferenci. Služba zahrnovala sestavení strategie akce, přípravu textů a tiskové zprávy. Zajištění účasti novinářů, jejich dopravu do závodu, organizace a moderování akce. Osobní oslovení a následné komunikace i s nezúčastněnými novináři k zajištění četné a pozitivní mediální publicity. Monitoring médií a reporting.

Zúčastnilo se:

25 novinářů (ČTK, deníky, ekonomické tituly, odborné časopisy, internetové servery, společenské časopisy, média výrobních odvětví).

Monitoring:

Téma získalo okamžitou publicitu ve více než 10 (deseti) médiích.

Užitek:

Akce přinesla poznání a důvěru novinářů v produkty. V následujícím období významně podpořila pozitivní publicitu produktů. Čtenářům se upevňuje důvěra v produkty s efektem opakovaných nákupů a doporučení známým.

Lidé na prohlídce Rupy

Prohlídka Rupy

Ochutnávka na prohlídce Rupy

Ochutnávka na prohlídce Rupy

Výstupy

Článek na webu Madam Business

Článek na webu Madam Business

Ořechová lahůdka

Fitstyl

Jak se vyrábějí ořechové tyčinky

Videoreportáž na webu Lidovky

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů