Publicita Decoled s.r.o.

Věnujte nám: 3 minuty

Jméno klientaDecoled s.r.o.

Objekty komunikace: 

  • značka výrobní a realizační společnosti Decoled (https://www.decoled.cz). Budování známosti a reputace.
  • produkt Světelné parky „Světla vyprávějí“ (https://svetlavypraveji.cz). Představení míst realizace, vyvolání zájmu veřejnosti o návštěvy parků.  

Cíl projektu: 

Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky…

Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností. 

Zároveň…

Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna.

Profilovat mluvčího společnosti jako leadera oboru na světelné konstrukce a realizace slavnostního osvětlení objektů a ploch bez zásadního omezení rozlohy instalace. 

Řešení: 

Zásadní otázkou spolupráce byl čas. Mezi podpisem smlouvy a prvním otevřeným parkem byly pouhé dva měsíce. Realizaci všech cílů projektu jsme proto založili na „okamžitém“ seznámení novinářů se zástupci klienta formou press tripu v sídle společnosti. Do termínu konání akce jsme navnímali potřeby společnosti, její úspěchy a nalezli pozitiva a zajímavosti, která mohou novináře v jejich práci zajímat. 

Součástí press tripu bylo:   

  • Osobně, telefonicky i organizačně zajistit účast novinářů
  • Připravit tiskovou zprávu a další materiály pro oslovení všech (i nepřítomných) médií
  • Následně osobně jednat se zástupci cílových médií k dosažení vysoké publicity

Pro úspěch press tripu jsme: 

  • Sestavili argumentaci výhod a užitku
  • Napsali tiskovou zprávu
  • Oslovili pozvánkou novináře
  • Osobním jednáním zajistili účast 20 novinářů relevantních médií
  • Zajistili dopravu novinářů na místo, catering, organizaci a moderování eventu
  • Komunikovali event v redakcích a s dalšími rozhovory se zástupci Decoled zajistili mediální publicitu necelých 23 GRP. 

Užitek press tripu:

Dosah komunikace činil 2 070 000 lidí věku 15 +.

Hodnota komunikace tak přesáhla 460 000 Kč.

Novináři získali přímý vhled do fungování společnosti, produktů a výrobních procesů. Pro další komunikaci bylo důležité, že se zástupci médii a klienta osobně poznali. 

Druhým projektem bylo otevírání světelných parků v regionech celé České republiky. Novináři získali informace o lokalitách, kde se světelné parky budou realizovat. Mediální publicita významně podpořila další marketingové aktivity a informovala o zajímavostech a důvodech, proč by měly být akce navštíveny. Strategické načasování komunikace podpořily pravidelné aktuální informace o jednotlivých parcích a redakční tipy. 

Pro úspěch projektu jsme:

  • Připravili tiskové zprávy personifikované pro jednotlivé regiony
  • S novináři osobně a telefonicky projednali jejich podporu a tím zajistili vysokou publicitu
  • Osobně a telefonicky zajistili účast či zájem novinářů z jednotlivých regionů
  • V průběhu regionálních akcí jsme vydávali následné tiskové zprávy a informace k zajištění jejich mediální publicity

V komunikaci se podařilo: 

  • Seznámit novináře s evropsky významnou firmou
  • Posílit známost a reputaci společnosti Decoled
  • Významně podpořit zájem veřejnosti o návštěvu světelných parků – Světla vyprávějí 
  • Získat mediální prostor pro reputaci společnosti Decoled v rámci jejich dalších podnikatelských aktivit.

Užitek projektu:

V období od 1. října 2024 do 15. ledna 2025 jsme dosáhli:

  • Dosahu komunikace 555 GRP, což je téměř 50 milionů lidí věku 15 +
  • Hodnota kampaně činila více než 11 milionů Kč. 

Výstupy:

Nova – Televizní noviny

CNN PRIMA News

Chvilka pro tebe

Deník bydlení

Novinky.cz

Forbes.cz

Aktuálně.cz

idnes.cz

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *