Jméno klienta: Decoled s.r.o.
Objekty komunikace:
Cíl projektu:
Komunikační kampaň měla dvě hlavní propojené linky…
Představit veřejnosti aktivitami a nástroji Media Relations společnost Decoled jako předního, spolehlivého a kreativního českého výrobce a dodavatele slavnostního a dekorativního osvětlení s evropskou působností.
Zároveň…
Představit projekt s názvem Světla vyprávějí. Zajistit mediální zájem o tyto show v regionech celé České republiky. Vyvolat zájem veřejnosti o návštěvy parků v období od října do ledna.
Profilovat mluvčího společnosti jako leadera oboru na světelné konstrukce a realizace slavnostního osvětlení objektů a ploch bez zásadního omezení rozlohy instalace.
Řešení:
Zásadní otázkou spolupráce byl čas. Mezi podpisem smlouvy a prvním otevřeným parkem byly pouhé dva měsíce. Realizaci všech cílů projektu jsme proto založili na „okamžitém“ seznámení novinářů se zástupci klienta formou press tripu v sídle společnosti. Do termínu konání akce jsme navnímali potřeby společnosti, její úspěchy a nalezli pozitiva a zajímavosti, která mohou novináře v jejich práci zajímat.
Součástí press tripu bylo:
Pro úspěch press tripu jsme:
Užitek press tripu:
Dosah komunikace činil 2 070 000 lidí věku 15 +.
Hodnota komunikace tak přesáhla 460 000 Kč.
Novináři získali přímý vhled do fungování společnosti, produktů a výrobních procesů. Pro další komunikaci bylo důležité, že se zástupci médii a klienta osobně poznali.
Druhým projektem bylo otevírání světelných parků v regionech celé České republiky. Novináři získali informace o lokalitách, kde se světelné parky budou realizovat. Mediální publicita významně podpořila další marketingové aktivity a informovala o zajímavostech a důvodech, proč by měly být akce navštíveny. Strategické načasování komunikace podpořily pravidelné aktuální informace o jednotlivých parcích a redakční tipy.
Pro úspěch projektu jsme:
V komunikaci se podařilo:
Užitek projektu:
V období od 1. října 2024 do 15. ledna 2025 jsme dosáhli:
Výstupy: