Záměr klienta:
Ukázat novinářům prvotní suroviny tyčinek, moderní technologii a hygienu výroby. Osobním poznáním přinést důvěru v poctivost a osobní identifikaci s produkty. Seznámit je s výrobním programem, výrobky ochutnat – přinést novinářům poznání, aby se nebáli o výrobcích psát a doporučovali je čtenářům
K naplnění cíle:
Navrhli jsme, připravili a zorganizovali tiskovou konferenci. Služba zahrnovala sestavení strategie akce, přípravu textů a tiskové zprávy. Zajištění účasti novinářů, jejich dopravu do závodu, organizace a moderování akce. Osobní oslovení a následné komunikace i s nezúčastněnými novináři k zajištění četné a pozitivní mediální publicity. Monitoring médií a reporting.
Zúčastnilo se:
25 novinářů (ČTK, deníky, ekonomické tituly, odborné časopisy, internetové servery, společenské časopisy, média výrobních odvětví).
Monitoring:
Téma získalo okamžitou publicitu ve více než 10 (deseti) médiích.
Užitek:
Akce přinesla poznání a důvěru novinářů v produkty. V následujícím období významně podpořila pozitivní publicitu produktů. Čtenářům se upevňuje důvěra v produkty s efektem opakovaných nákupů a doporučení známým.
Výstupy