Jméno klienta: Park Mirakulum (https://www.mirakulum.cz/)
Cíl projektu:
Ukázat novinářům areál zadavatele, představit jako místo rodinné zábavy, představit management a jeho vize. Tím získat u novinářů důvěru v nabízená témata i články a odstranit jejich strach z doporučení vlastním cílovým skupinám – čtenářům.
Řešení:
Se zadavatelem jsme dohodli cíle, strategii a obsah akce – návštěvy novinářů v areálu. Připravili jsme a rozeslali pozvánku, s novináři významných médií jsme projednali jejich účast osobně. Zorganizovali dopravu novinářů na místo a zpět. Zpracovanou tiskovou zprávu jsme předali i novinářům, kteří se akce nezúčastnili a jejich média byla pro publicitu tématu významná.
Užitek:
Zástupci médií se osobně seznámili s areálem. Vlastní zkušenost jim umožnila získat důvěru, poskytovat čtenářům relevantní informace a doporučení z areálu. Čtenáři médií byli osloveni vhodnými texty a článkům novinářů důvěřovali. To se projevilo ve zvýšené návštěvnosti areálu.