Jméno klienta: Park Mirakulum (https://www.mirakulum.cz/)
Cíl projektu:
Zajistit kompletní online marketing firemních sociálních sítí Facebook a Instagram. Založit novou stránku na Instagramu se zaměřením na Polsko. Kreativní správou a obsahem informovat o dění v Parku, získávat zpětnou vazbu a přilákat nové publikum. Aktivním působením navýšit návštěvnost na webových stránkách ze sociálních sítí a následně přivést návštěvníky do zábavního areálu Park Mirakulum.
Řešení:
Vytvořili jsme komunikační online strategii pro jednotlivé sociální sítě. Uvnitř agentury jsme vyčlenili tým odpovědný za jednotlivá média. Pro založení a správu Instagramu se zaměřením na polské uživatele jsme začlenili rodilého mluvčího. Do strategie jsme zapojili cílené výkonnostní kampaně.
Užitek:
Dosáhli jsme plynulého převzetí aktivních sociálních sítí. Kvalitní obsah významně zvýšil organický dosah příspěvků a zájem o ně. Ze spravovaných sociálních médií se podařilo vytvořit reklamní médium. Zvýšili jsme výkonnost webových stránek ve spojení se sociálními sítěmi. Reklamní kampaně tak dosáhly velké efektivity v dosahu i ceně za jednotku oslovení.