Nakupování na Instagramu

Nakupování na Instagramu
Věnujte nám: 3 minuty

Nakupování na Instagramu pomáhá značkám zvyšovat prodeje. Díky označení produktů v příspěvcích a ve Stories si mohou zákazníci přečíst více informací o produktu a dokončit nákup na vašich webových stránkách.

Jak nakupování na Instagramu a možnost označování produktů získat?

Zjistěte, zda můžete funkci Nakupování na Instagramu používat.

  1. Působí vaše firma na podporovaném trhu?
  2. Prodává vaše firma fyzické zboží, máte e-shop, webové stránky?
  3. Splňuje vaše firma obchodní zásady?
  4. Je váš instagramový účet firemní?
  5. Máte účet připojený k Facebook stránce?
  6. Máte k firemnímu účtu na Instagramu připojený Facebook katalog?

Na vše jste si odpověděli ano?

Nyní na stránce Instagramu přejděte do nastavení profilu, klepněte na Firma a pak na Nákupy na Instagramu a zaregistrujte se k nakupování.

Po odeslání žádosti trvá pár dní, někdy i déle, než požadavek projde kontrolou. Kdykoli se můžete podívat do oddílu Nakupování a zjistit stav. Jakmile bude požadavek schválen, dostanete upozornění od Instagramu a dokončíte nastavení.

Námi odeslaný požadavek byl schválený do 3 pracovních dní.

Produkty IG

V Nastavení pak dokončíte nastavení v oddílu Nakupování, abyste mohli začít označovat produkty v příspěvcích a příbězích.

Pokud někdo klepne na označený produkt ve vašem příspěvku nebo na produktovou samolepku v příběhu, bude přesměrován na stránku s popisem produktu, kde uvidí:

  • Obrázek produktu z vašeho příspěvku
  • Popis produktu
  • Cenu produktu
  • Odkaz přímo na váš web, kde si může produkt koupit

Můžeme vytvořit svůj první nákupní příspěvek. Jak na to?

Nahrajeme fotografii produktu, doplníme popisek, efekty a filtry a klepnutím označíme daný produkt ve svém katalogu.

V příspěvku s jedním obrázkem nebo videem může být až pět produktů. V příspěvku s víc obrázky jich může být až dvacet.

Pokud chceme zobrazit náhled příspěvků nebo uložit koncept, klikneme na Náhled označených příspěvků nebo na Uložit koncept.

Také se můžeme vrátit a přidat označení produktů ve starších příspěvcích na firemním profilu.

Tady je příklad, jak mohou nákupní příspěvky na Instagramu vypadat:

granátové hrozny

Můžeme vytvořit svůj první nákupní příběh. Jak na to?

Nahrajeme fotografii nebo video produktu, doplníme popisek, efekty a filtry, přidáme samolepku Produktoznačíme produkt ve svém katalogu.

Barvu textu samolepky si můžeme přizpůsobit.

Když nakupující klepne na samolepku produktu, bude přesměrován na stránku s podrobnostmi stejně, jako v případě, když klepne na nákupní příspěvek v kanálu.

granátové hrozny

Kromě toho také na stránce najde odkaz na mobilní web firmy, kde si bude moct produkt koupit.

V příběhu můžete samolepkou označit jeden produkt.

U zveřejněných Instagram Stories již nemůžete přidat samolepku označení produktu.

Tady je příklad, jak mohou nákupní příběhy na Instagramu vypadat: 

granátové hrozny

V profilu na kartě Přehledy, najdete informace, jak si vaše produktové příspěvky a příběhy vedou.

Ve vyhledávání na Instagramu se vaše příspěvky zobrazují také přímo pod kartou Obchod.

obchod

 Rádi vám se založením i správou Nakupování na Instagramu pomůžeme.

Zdroj: Instagram 

Foto Instagram: Výrobky z korálků

Tomáš Ruml
Social Media Strategist | PPC specialista | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů