5 tipů na Instagram Reels, díky kterým vaše značka poroste

Věnujte nám: 2 minuty

Snažíte se svůj Instagram plnit co nejlepšími fotografiemi? Pravděpodobně budete muset brzy
změnit strategii. Z Instagramu se totiž pomalu stává videoplatforma, oznámil šéf společnosti
Adam Mosseri. Nejefektivnějším nástrojem na této sociální síti jsou momentálně Instagram
Reels. Jak je natáčet a zařadit do své online komunikace tak,
aby vám přinesly úspěch?

Instagram Reels jsou krátká a většinou zábavná videa, kterými se snaží Instagram bojovat se svou konkurencí TikTok. I to je jeden z důvodů, proč Instagram momentálně Reels podporuje více než jiné typy obsahu. Organicky se dá pomocí nich dospět k daleko vyššímu dosahu než s jakýmkoli jiným formátem na Instagramu. Ukazují se totiž nejen vašim sledujícím, ale i dalším uživatelům.

Jak fungují Instagram Reels?

  • až minutová vertikální videa
  • měla by být zábavná, s inspirativním nebo vzdělávacím obsahem
  • dají se natáčet přímo v aplikaci a rovnou v ní editovat, nebo nahrát z telefonu
  • Instagram nabízí hudební knihovnu, ze které lze pro Reels vybrat legální zvukový podkres
  • mají vlastní sekci na Instagramu

Pokud chcete, aby váš instagramový účet v současnosti rostl, je téměř nevyhnutelné věnovat se Instagram Reels. Přinášíme pět tipů, díky kterým pro vás bude jejich natáčení jednodušší.

1. Předveďte svůj produkt nebo službu

Instagram Reels je ideální příležitost ukázat, jak váš produkt funguje v praxi. Ukažte, jak reálně vypadá, jak se používá, jaké emoce si s ním potenciální zákazníci můžou spojit. Předveďte, jak vypadá vaše služba a co od ní můžou zákazníci očekávat.

2. Sdílejte svoje knowhow

Uživatelé se sice chodí na sociální sítě hlavně bavit, ale také čerpat užitečné informace. Instagram Reels jsou pro to ideální. Odhalte kousek svého knowhow. Připravte krátký návod. Nalákejte uživatele, aby vás chtěli sledovat a těšili se na další obsah.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Sarah // hiisarahrose (@hiisarahrose)

3. Ukažte zákulisí nebo výrobu

Lidé jsou zvědaví a baví je jakékoli zákulisní informace. Jak vzniká váš produkt? Jaký je postup? Kde ho vyrábíte? Jaké materiály nebo suroviny používáte? Kdo jste vy? Krátkými videy ze zákulisí snadno zaujmete a přiblížíte vaši značku potenciálním zákazníkům.

4. Nezapomeňte na titulky

Spousta uživatelů sleduje videa i bez zvuku, proto je důležité do Instagram Reels přidávat titulky. Zvýšíte tak pravděpodobnost, že lidé vaše video zhlédnou až do konce.

5. Naveďte uživatele, co dělat po zhlédnutí videa

Reels určitě točíte s nějakým záměrem – dostat vaši značku do povědomí, získat více followers nebo upozornit na nový produkt. Na konci videa tedy nezapomeňte uživatele nasměrovat, co má udělat dál. Třeba vás začít sledovat. Nebo se podívat do popisku videa, kde mu řeknete více informací a skrze odkaz v biu na vašem profilu ho pošlete na váš web.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Social Media Agency (@_hellomedia)

Zajímá vás více o Instagram Reels? Rádi byste je zapojili do své komunikace na sociálních sítích, ale nevíte přesně, jak na to? Obraťte se na profesionály v oblasti online marketingu, kteří vám poradí, jak Reels efektivně využít pro váš byznys.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů