Jaké rozměry mají mít profilová a úvodní fotka Facebook stránky?

SETEVA Úvodní fotka Facebook
Věnujte nám: 2 minuty

Kde vzít ikony Facebooku na webové stránky? Jak vytvořit výzvu pro návštěvníky webu, aby se stali fanoušky stránky na Facebooku? Jaké rozměry mají mít profilová a úvodní fotka Facebook stránky?

Tyto otázky nám často pokládáte. Připravili jsme pro vás rychlý přehled nejdůležitějších informací  a také odkazy, kde najdete konkrétní a podrobné informace.

Profilová fotka stránky:

Na stránce se na počítačích zobrazuje v rozměrech 170 × 170 pixelů, na smartphonech v rozměrech 128 × 128 pixelů a na většině běžných telefonů pak v rozměrech 36 × 36 pixelů.

 SETEVA Profilová fotka

 

Úvodní fotka stránky:

Na stránce se na počítačích zobrazuje v rozměrech 820 pixelů na šířku a 312 pixelů na výšku. Na smartphonech je její šířka 640 pixelů a výška 360 pixelů.

Musí mít alespoň 400 pixelů na šířku a 150 pixelů na výšku.

Nejrychleji se načítá, pokud je to soubor sRGB JPG, přičemž šířka fotky je 851 pixelů, výška je 315 pixelů a její velikost je menší než 100 kB.

U profilových obrázků a úvodních fotek s logem nebo textem můžete získat lepší výsledek tím, že použijete soubor PNG.

SETEVA Úvodní fotka Facebook

Chcete si přidat na vaše webové stránky ikony Facebooku a vyzvat návštěvníky webu, aby se stali fanoušky vaší stránky na Facebooku?

Doporučujeme seznámit se s obecnými pravidly a pokyny  Facebooku. Veškeré ikony ke stažení a průvodce s konkrétními informacemi k jejich používání najdete zde…  https://en.facebookbrand.com/.

Jak nejlépe vyzvat své návštěvníky na webu, ke sledování vaší stránky na Facebooku? Použijte věty schválené k odkazování.

Věty schválené k odkazování na Facebook:

  • „Najdete nás na Facebooku“
  • „Lajkni nás na Facebooku“
  • „Navštivte nás na Facebooku“
  • „Navštivte naši stránku na Facebooku“
  • „Přihlášení na Facebooku“
  • „Označte nás na Facebooku“
  • „Staňte se fanouškem na Facebooku“

Tyto věty nejsou přijatelné a nebyly by schváleny:

X „Náš Facebook“

„Sledujte nás na Facebooku“

Zdroj: https://www.facebook.com/help/, https://en.facebookbrand.com/

Romana Šašková
Copywriter | Blogger | Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů