5 tipů k úspěšné firemní stránce na Pinterestu

5 tipů k úspěšné firemní stránce na Pinterestu
Věnujte nám: 3 minuty

Pinterest má více než 250 milionů aktivních uživatelů za měsíc. Z toho dvě třetiny jsou ženy.

Jako mocný nástroj úspěšného marketingu Pinterest využívá stále více firem. Mnoho lidí vyhledává nápady, zdroj inspirace a produkty právě na Pinterestu.

  1. Založte si firemní stránku

Můžete si buď založit firemní stránku …. www.business.pinterest.com  ,nebo převést stávající osobní účet na firemní. Založení stránky je zdarma.

  • Po založení účtu přejděte do nastavení a vyplňte svůj profil, přidejte profilovou fotku, svou adresu a další užitečné informace.
  • Potvrďte své webové stránky a další firemní účty na sociálních sítích, vaše značka a profilový obrázek se objeví u každého pinu s vaším obsahem, bez ohledu na to, jestli jste ho vytvořili vy, nebo někdo jiný s využitím vašich stránek.

 

  1. Vytvořte si nástěnky

Jaké máte cílové publikum? Na základě toho volte názvy nástěnek, popisky a kategorie. Zvolené názvy ovlivňují, jak se bude váš obsah objevovat ve výsledcích vyhledávání na Pinterestu.

  • Klikněte na Nástěnky v horní části svého profilu, přímo pod profilovým obrázkem
  • Klikněte na  + nebo na možnost Vytvořit nástěnku
  • Vyberte název nástěnky, a pokud chcete nástěnku tajnou, přepněte přepínač
  • Klikněte na tlačítko Vytvořit

Nástěnky slouží k ukládání, sbírání a uspořádání pinů. Nové nástěnky můžete vytvářet ve svém profilu nebo při vytváření nových pinů. Firemní profil umožňuje až 5 nástěnek umístit na začátek profilu a v rotujícím formátu se automaticky otáčet.SETEVA s r o agentura_seteva na Pinterestu

 

  1. Vytvořením stránky získáte přístup k analytice
  • Získáte kontrolu v budování své značky a rozhodování, jaký obsah sdílet.
  • Můžete analyzovat data u každého sdíleného pinu.

Analytika pinterest

  1. Jaké piny sdílet?

Piny s recepty

  • Na pinech s recepty lze uvést název, počet porcí, dobu přípravy, hodnocení a seznam surovin pro recepty z vašeho webu. Můžete také uvést, zda se jedná o recept typu paleo, vegetariánský, veganský nebo bez lepku.

Piny s články

  • V pinech s článkem lze uvést titulek či nadpis, popis a autora článku či příspěvku na blogu. Podle naší definice je článek stránka s textem, například novinový článek nebo příspěvek na blogu. Za články se nepovažují texty typu seznam položek nebo stránky, které obsahují převážně obrázky.

Produktové piny

  • U rozšířených produktových pinů můžete uvést aktuální cenu, dostupnost a popis zboží přímo z webu. Rozšířené produktové piny přidáváme pouze z webů, kde lze toto zboží koupit. Musí být tedy možné koupit produkt přímo z vaší webové stránky, než bude možné přidat produktový rozšířený pin.

Piny s aplikacemi

  • Tyto piny mají instalační tlačítko, které uživatelům umožňuje stáhnout si aplikaci, aniž by opustili Pinterest. V tuto chvíli jsou piny s aplikacemi dostupné pouze pro systém iOS.

Rozšířené piny

  • Rozšířené piny jsou typ formátu organického pinu, který poskytuje lepší kontext nápadu tím, že uvádí další informace přímo v pinu. Rozšířené piny jsou bezplatný produkt, který je dostupný všem na Pinterestu. Rozšířené piny můžete poznat podle dalších údajů nad a pod obrázkem v detailním zobrazení a podle nápisu tučným písmem v mřížce.

Typy rozšířených pinů

Rozšířené piny dodávají pinům další detaily a aktualizují důležité informace z webových stránek, ze kterých pochází. Pokud se něco změní na původní webové stránce, rozšířený pin se aktualizuje, aby změnu odrážel.

Existují tři typy rozšířených pinů: produkt, článek a recept. Do rozšířených pinů s recepty můžete přidat informace o hodnocení.

  1. Vytvořte na web tlačítko uložit pin a další widgety

Když na stránky vašeho webu přidáte tlačítko Uložit, vaši zákazníci budou moci ukládat obsah přímo z vaší webové stránky na Pinterest, takže váš obsah se dostane k ještě více lidem.

  • Vytvoření tlačítka Uložit
  • Vyskakovací tlačítko
  • Tlačítko Jakýkoli obrázek

Při použití vyskakovacího tlačítka se tlačítko Uložit objeví, když někdo najede na libovolný obrázek na stránce. Při použití tlačítka Jakýkoli obrázek je možné kliknout na tlačítko a poté zvolit jakýkoli obrázek z dané stránky, který chcete uložit.

Vytvoření widgetu pro web:  https://developers.pinterest.com/tools/widget-builder/

Spolupracujte s ostatními

Proměňte nástěnku ve skupinový projekt. Skupinové nástěnky se doporučují používat pro inspiraci, plánování a spolupráci. Nehodí se pro rozšiřování obsahu na Pinterestu.

Sledujte nás na Pinterestu: @agentura_seteva

Romana Šašková
Copywriter | Blogger | Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů