Ke všemu upozorní na celkovou problematiku a usnadní dovysvětlit některé body, které by novinářům na první pohled nemusely být jasné. Značce pomůže budovat dobré jméno a nálepku opravdového profesionála.
Public relations se na rozdíl od online marketingu hůře plánují a ovlivňují. Právě proto využívá PR účelných nástrojů, jako jsou tiskové konference, press tripy, atd. Jsou případy, že firma je jedničkou ve svém oboru, ale nesoustředí se na publicitu. Agenturní zastoupení pomáhá kontaktovat vhodná média, která oslovují potřebné cílové skupiny. Výhodou agentury může být i přizvání médií, která na první pohled s tématem nesouvisí, ale oslovují specifické publikum, které je vhodné informovat.
Samotná tiskovka slouží nejen ke sdílení informací o klientově produktu či tématu, novináři a účastníci konference ji využívají i k networkingu. Akreditovaní novináři dostávají tiskové materiály, které jim slouží jako podklady pro tvorbu výstupů. Velice důležitým prvkem, který zajišťuje nejčastěji agentura, je řízená debata. Žurnalisté rádi využívají příležitosti mít odborníky na jednom místě, protože mají možnost se zeptat na věci, které je v souvislostech zajímají. Díky tomu vznikají mediální výstupy na jedinečná témata, každé jako originál.
Novináři díky kladnému vztahu s odborníky z agentury nadále využívají možnost ověřeného přístupu k cenným informacím. Díky tiskovým konferencím se znatelně zvýší počet publicit v médiích. Nejcennějším efektem je budování dobrého jména značky či služby. Odměnou za pozitivní publicitu je důvěra zákazníků, partnerů i zaměstnanců. Pravidelná práce agentury naučí média očekávat a vyžadovat další přísun novinek.
Jsme hrdí, že již 9 let spolupracujeme s odborníkem na personalistiku – společností ManpowerGroup v Čechách a na Slovensku. Začátkem prosince jsme pro ně uspořádali celkem 3 tiskové konference ve 3 městech.