10 důvodů, proč mít odborníka na sociální sítě

10 důvodů, proč mít odborníka na sociální sítě
Věnujte nám: 2 minuty

Marketing sociálních medií je životně důležitý pro úspěch jakéhokoli moderního podnikání.

Když najmete odborníka na sociální sítě, najímáte tak někoho s mnohostrannými dovednostmi, které mohou povznést vaše podnikání na jinou úroveň.

Zde je 10 důvodů, proč každý podnik potřebuje odborníka na sociální sítě:

1. Prodej

Cílem každé marketingové strategie je vydělat více peněz. Odborníci na sociální sítě umí velmi dobře převést sledující na dlouhodobé zákazníky. Až 74 % spotřebitelů používá sociální sítě k nákupnímu rozhodnutí.

2. Budování uznání   

Kromě prodeje je jedním z hlavních cílů marketingu na sociálních sítích budování image vaší značky. Expert na sociální sítě může vaší značce pomoci získat dobrou pověst online. V dnešní době už skoro nikdo nedůvěřuje společnosti, která se neprezentuje na internetu.

3. Monitorování

Když řídíte firmu, není první věcí, na kterou myslíte každý den, kontrola Facebooku, Twitteru či Instagramu vaší společnosti. Tyto platformy by však měly být denně monitorovány, aby se odstranily spamové komentáře, reagovalo se na otázky a zapojili se potencionální zákazníci. Toto je pouze několik příkladů z mnoha povinností odborníka na sociální sítě.

4. Získání věrného publika

Marketing není jen o okamžitém uspokojení potřeb. Získání věrné publikum je něco, co vyžaduje čas a  konzistentnost odborníka na sociální sítě.

5. Cílení

Odborníci na sociální sítě vědí, kdo je na jaké platformě a kdy. Mají také bohaté informace o zájmech uživatelů sociálních médií, nákupních zvyklostech a dalších. Se všemi těmito informacemi mohou zaujmout vhodné cílové publikum.

6. Krizové řízení

Špatně zvládnutá krizová situace může podnik zničit. Odborníci na sociální sítě jsou připraveni okamžitě reagovat na obavy a kritiku.

7. Zvýšení návštěvnosti webových stránek

Nestačí pouze doufat, že lidé na vaši stránku najdou cestu sami, musíte je tam navést. Odborníci na sociální sítě vytvářejí obsah a reklamy tak, aby nasměrovali zákazníky na vaše webové stránky.

8. Zvýšené zapojení fanoušků

Interakce s vašimi fanoušky je může proměnit v zákazníky a může se stát, že ze zákazníků se stanou stálí zákazníci.

9. Používání dat ve váš prospěch

Marketing na Facebooku vám umožní přístup k obrovskému množství dat prostřednictvím přehledu publika. Odborníci na sociální sítě mohou tyto informace zkombinovat s vlastními daty tak, aby vaše podnikání bylo výhodné.

10. Zkušenosti

Odborníci na sociální sítě mají zkušenosti. Vědí, jak vytvářet reklamy, optimalizovat kampaň a měnit ji. Vědí, co funguje a co ne na základě zkušeností z oboru. A to není něco, co se můžete naučit jen na Googlu.

Tomáš Ruml
Social Media Strategist | PPC specialista | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů