10 kreativních způsobů, jak oživit obsah na sociálních sítích

10 kreativních způsobů, jak oživit obsah na sociálních sítích
Věnujte nám: 2 minuty

1.🎥NAŽIVO. Živé vysílání můžete využít na několika platformách a navíc vám pomůže snadněji v reálném čase interagovat s publikem. Můžete zprostředkovat divákům podrobné představení nového produktu či služby, přinést hodnotný rozhovor s relevantním hostem nebo odpovídat na pokládané otázky, týkající se vaší značky. Možnosti jsou neomezené.

2. 📷360°. Říká se, že fotografie vydá za tisíc slov. Tak proč sledujícím místo klasického vizuálního zážitku nepřinést něco interaktivnějšího? 360° fotografie můžete využít k virtuálním prohlídkám nebo na kreativní zpracování soutěží.

3. 📃SEZNAM. Nevíte jak zformulovat popisek k vizuálu tak, aby zaujal vaše sledující ?

Zkuste sepsat myšlenky ve formě seznamu.

Nechejte hesla krátká, ale úderná.

Hotovo.

4.❔OTÁZKY.Na předchozí krok navazuje všeobecně známá rada. Nezaměřujte se u příspěvků pouze na váš produkt nebo službu. Zaměřte se na vaše publikum, pokládejte jim otázky, udělejte příspěvky interaktivní a dejte sledujícím prostor na vyjádření názoru.

5. 📊INFOGRAFIKA. Nebojte se použití infografiky. Sdílejte však relevantní informace v graficky zajímavém provedení, které zachytí pozornost diváka.

6.🔧 HOW-TO. Kdo z nás někdy nestrávil několik minut sledováním návodů na vaření nebo life hacků na Instagramu? Natočte pro svoje publikum video, které jim bude zrychlenou formou popisovat postup, ať už se rozhodnete inspirovat je kdekoli.

7. 📮ANKETA. I když se může zdát, že ankety už nejsou nejžhavějším trendem, stále úspěšně přitahují pozornost a zaznamenávají vysokou míru engagementu.

8. 🙏🏼 SPOLUPRÁCE. Nehledejte však spolupráci jen u influencerů. Zkuste se zaměřit na firmy, pro které by byla vzájemná spolupráce přínosná. Můžete společně rozšířit publikum a přinést sledujícím nové produkty a nápady.

9. 📽VIDEO. Pokud máte možnost a techniku na tvorbu videa, udělejte ho. Chcete s lidmi sdílet blog, fotokoláž nebo text? Zkuste to raději sdělit pomocí kamery.

10. 💻GIF. Nemáte-li vybavení na předchozí bod, nebo se domníváte, že vaše publikum neudrží pozornost u delšího videa, pak vsaďte na formát GIFu. Pokud se tento formát hodí do vašeho stylu, nebojte se ho i sami vytvořit z fotografií a převyprávět jím krátký příběh.

GIF

Romana Šašková
Copywriter | Blogger | Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů