Tisková konference – přežitek, nebo nutnost?

Věnujte nám: 3 minuty

Přijde vám, že tiskové konference jsou už dnes přežitým formátem? Opak je pravdou! Setkání novinářů a zástupců firmy nejlépe zajistí přirozenou publicitu v médiích. Tisková konference vysvětlí vašim cílovým skupinám, jaké výhody má váš produkt, aniž byste museli utrácet za milionové kampaně. Články v médiích, které díky jejímu konání vzniknou, pomůžou vaší značce budovat dobré jméno a nálepku opravdového profesionála.

Agentura se vám postará o kompletní servis. Od cateringu přes zajištění účasti médií až po moderování akce.Agentura se vám postará o kompletní servis.  Od cateringu přes zajištění účasti médií až po moderování akce.

Pozveme média, která jsou zajímavá pro vaši cílovou skupinu.Pozveme média, která jsou zajímavá pro vaši cílovou skupinu.

Kdy tedy uspořádat tiskovou konferenci?

  • Chcete představit nový produkt, přicházíte s novinkou na trh
  • Chcete sdělit něco zásadního, informovat veřejnost o významném nebo zajímavém zjištění
  • Zahajujete nový projekt a chcete s ním seznámit veřejnost
  • Ukončujete dlouhodobý projekt a chcete zhodnotit a bilancovat výsledky
  • Potřebujete rychle reagovat na aktuální či neočekávanou událost

Svěřte se profesionálům

Public relations se na rozdíl od online marketingu hůře plánují a ovlivňují. Právě proto využívá PR účelných nástrojů, jako jsou tiskové konference, press tripy a další. Jsou případy, že firma je jedničkou ve svém oboru, vyrábí špičkové produkty, ale nesoustředí se na publicitu. Agenturní zastoupení pomáhá kontaktovat vhodná média, která oslovují potřebné cílové skupiny. Výhodou agentury je také to, že přesně ví, jaká média na tiskovou konferenci pozvat. Na první pohled se může zdát, že některá s tématem nesouvisí, ale oslovují specifické publikum, které je vhodné o vaší značce informovat.

Co vám to přinese?

Samotná tiskovka slouží nejen k prezentaci informací o klientově produktu či tématu, novináři a účastníci konference ji využívají i k networkingu. Akreditovaní novináři dostávají tiskové materiály, které jim slouží jako podklady pro tvorbu článků. Velice důležitým prvkem, který zajišťuje nejčastěji agentura, je řízená debata. Žurnalisté rádi využívají příležitosti mít odborníky na jednom místě, protože mají možnost se zeptat na věci, které je zajímají a které by jinak museli složitě zjišťovat. Díky tomu vznikají mediální výstupy na jedinečná témata, každý článek je originál.

Tisková konference vyvolá zájem novinářů o dané téma

Moderovaní akce zajistí její plynulý průběh.Moderovaní akce zajistí její plynulý průběh.

Výsledným efektem tiskové konference jsou mediální výstupy.Výsledným efektem tiskové konference jsou mediální výstupy.

Novináři díky kladnému vztahu s odborníky z agentury nadále využívají možnost ověřeného přístupu k cenným informacím. Díky tiskovým konferencím se znatelně zvýší počet článků v médiích. Nejcennějším efektem je budování dobrého jména značky či služby. Odměnou za pozitivní publicitu je důvěra zákazníků, partnerů i zaměstnanců. Pravidelná práce agentury naučí média očekávat a vyžadovat další přísun novinek.

Jsme hrdí, že již 15 let spolupracujeme s odborníkem na personalistiku – společností ManpowerGroup. Pro tohoto klienta pořádáme pravidelně 4 x ročně tiskové konference. Podívejte se na videu, jakou atmosféru naše tiskovka má.

Barbora Turková
Marketing & PR Specialist
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů