Záměr klienta:
Představit zájem rakouské vlády o investice rakouských podnikatelů v České republice. Ukázat novinářům a cílovým skupinám prostřednictvím médií velikost továrny, její technickou a technologickou vyspělost. Prezentovat PRAKAB jako lídra trhu. Akcí ukázat zaměstnancům a rodinným příslušníkům zájem majitelů o rozvoj výroby.
K naplnění cíle:
S médii jsme předem prodiskutovali záměr klienta. Vytvořili jsme strategii akce, konzultovali obsah prohlídky a prezentací řečníků. Vytvořili jsme tiskovou zprávu. Pozvali novináře, vysvětlili jim význam akce a zajistili jejich dopravu na místo.
Zúčastnilo se:
14 novinářů (ČTK, Technický týdeník, Stavitel.ihned.cz, MadamBusiness.cz, Prosperita, HR-Expert, CIAnews.cz, Sondy, Elektro, Dopravní noviny, Dnoviny.cz, Papír a celulóza, stavbabydleni.cz, FashionTV.cz).
Monitoring:
Téma získalo publicitu v ČTK a jedenácti zmonitorovaných médiích.
Užitek:
Novináři viděli výrobu, technologie a testovací centrum. Jejich přesvědčení o použitých surovinách a kvalitě výrobků PRAKAB je získané a dlouhodobé. Novináři s osobními zkušenostmi mohou předávat své přesvědčení dál ve svých článcích.