Tisková konference a prohlídka výroby ENIKA

ENIKA.CZ s.r.o.
Věnujte nám: 2 minuty

Záměr klienta:

Ukázat novinářům a cílovým skupinám prostřednictvím médií nové výrobní prostory firmy, její možnosti a podnikatelské úspěchy. Získat pozitivní vnímání úspěšné české firmy, i pro využití v obchodní činnosti. Akcí ukázat zaměstnancům a rodinným příslušníkům, že pracují v úspěšné firmě.

K naplnění cíle:

S médii jsme předem prodiskutovali záměr klienta. Vytvořili jsme strategii akce, konzultovali obsah prohlídky a prezentací řečníků. Vytvořili jsme tiskovou zprávu. Pozvali novináře, vysvětlili jim význam akce a zajistili jejich dopravu na místo.

Zúčastnilo se:

18 novinářů (ČTK, Světlo + Elektro, Energetika, Czech industry, TZBinfo.cz, Technik, Můj dům, Rodinný dům, Pražská technika, Technický týdeník, Tech Magazín, AutoExpert, Autoservis, csnoviny.cz – Český směr, AutoMoto, a jiné tituly).

Monitoring:

Téma získalo publicitu v ČTK a třinácti zmonitorovaných médiích.

Užitek:

Novináři viděli výrobu, technologie, zručnost pracovníků i finální výrobky. Jejich přesvědčení o možnostech a kvalitě ENIKA je získané a dlouhodobé. Novináři s osobními zkušenostmi mohou předávat své přesvědčení dál ve svých článcích.

Budova firmy Enika

Sídlo firmy Enika

Lidé na tiskové konferenci Enika

Tisková konference Enika

Výstupy

Elektroinstalace s inteligencí

Prosperita

Nové vývojové, výrobní a logistické centrum společnosti Enika.cz

Elektroinstalace

Jako ze škatulky

Technik

 

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů