Jméno klienta: JoStav (http://jostav.cz/)
Cíl projektu:
Využít stávající FB prezentace a vytvořit z ní komunikační médium k prezentaci řešení potencionálním zákazníkům. Reklamními kampaněmi oslovit cílené lokální publikum a představit jim možnosti využití služeb firmy.
Řešení:
Vytvořením strategie a témat příspěvků jsme dosáhli plynulého převzetí stránky. Získané fotografie jsme doplnili kreativními texty dle cílových skupin možných uživatelů. Reklamní kampaně jsme zaměřili na lokální publikum s ohledem na ukázky řešení problémů se svahy. Tlačítkem “koupit” se uživatelé dostali na web klienta.
Užitek:
Reálné fotografie doplněné kreativními texty získaly důvěru uživatelů, která je přivedla na web klienta. Klient tak mohl pracovat s daleko větším množstvím poptávek, než před zahájením spolupráce. Prezentace gabionů, jako řešení problémů se svahy, významně rozšířila povědomí a důvěru o této možnosti.