Správa sociálních médií a online marketing JoStav

jostav s.r.o
Věnujte nám: < 1 minuty

Jméno klienta: JoStav (http://jostav.cz/)

Cíl projektu:
Využít stávající FB prezentace a vytvořit z ní komunikační médium k prezentaci řešení potencionálním zákazníkům. Reklamními kampaněmi oslovit cílené lokální publikum a představit jim možnosti využití služeb firmy.

Řešení:
Vytvořením strategie a témat příspěvků jsme dosáhli plynulého převzetí stránky. Získané fotografie jsme doplnili kreativními texty dle cílových skupin možných uživatelů. Reklamní kampaně jsme zaměřili na lokální publikum s ohledem na ukázky řešení problémů se svahy. Tlačítkem “koupit” se uživatelé dostali na web klienta.

Užitek:
Reálné fotografie doplněné kreativními texty získaly důvěru uživatelů, která je přivedla na web klienta. Klient tak mohl pracovat s daleko větším množstvím poptávek, než před zahájením spolupráce. Prezentace gabionů, jako řešení problémů se svahy, významně rozšířila povědomí a důvěru o této možnosti.

Romana Šašková
Copywriter | Blogger | Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
15 prvních kroků influencer marketingu

Stáhni si zdarma

15 prvních kroků influencer marketingu

15 prvních kroků, jak správně nastavit spolupráci s influencerem

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů