Sporten – redakční podpora lyží

Sporten
Věnujte nám: 2 minuty

Záměr klienta:

Prezentovat v médiích sortiment výrobní firmy s důrazem na kvalitu výrobků a značku. Získávat vyrobeným lyžím důvěru u maloobchodníků i koncových zákazníků. Oslovit a zaujmout veřejnost bez reklamního rozpočtu.

K naplnění cíle:

Organizujeme od roku 2010 každý rok tiskovou konferenci k prezentaci novinek, pravidelně spojenou s prohlídkou provozů. Trvale v médiích komunikujeme a vyhledáváme prostor pro novinky, témata, poradny a soutěže o výrobky. Ke splnění úkolů pozitivní publicity využíváme v oblasti PR různé nástroje k upoutání pozornosti novinářů. Formy spolupráce: Pro zviditelnění značky a novinek zajišťujeme formou cílených PR aktivit:

  • Exkurze v závodě – kompletně připravená a zorganizovaná tisková konference spojená s prohlídku továrny. Účelem je představení portfolia výrobků, technologické vyspělosti výroby, kvalitu surovin a koncových výrobků s jedním cílem – posílení důvěry ke značce Sporten
  • Tiskové konference – kompletně připravené a zorganizované akce k oslovení novinářů a veřejnosti. Strategie a forma sdělení, textové práce. Zajištění toku informací a budování povědomí a důvěry ke značce
  • Redakční spolupráce – Průběžný a trvalý tok informací do redakcí, formou tipů na novinky, tematických článků, rozhovorů, poraden, rozhovorů a soutěží. Součástí spolupráce s médii je také zajištění lyží k testování, apod.

Hlavní média:

ČT, ČRo, ČTK, deníky, ekonomické, cestovatelské a odborné tituly, společenské, lifestyle, internetové servery.

Monitoring:

Výrobky získaly v sezóně 2012 – 13 celkem 84 redakční publicity ve 48 titulech (viz níže) Výrobky získaly v sezóně 2013 – 14 celkem 75x redakčních publicit ve 44 titulech (viz níže).

Užitek:

Značka a výrobky získaly velmi rozsáhlou mediální publicitu. Veřejnosti byly představeny designy a typy, výrobní postupy a důraz na kvalitu. Bez reklamního rozpočtu jsme PR aktivitami pozvedli známosti značky, ušetřili investice za mediální reklamu a dosáhli přesvědčení kvality. Pozitivní publicitu se podílí na prodejnosti značky.

Kontakt:

Ján Hudák, generální ředitel, Sporten a.s., www.sporten.cz

Výstupy

Editoriál k pánské zimní módě

Esquire

Recenze lyží

Speed

Editoriál dámské zimní módy

Žena a život

Víc jen lyže! Sporten

Harper’s Bazaar

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů