Záměr klienta:
Prezentovat v médiích sortiment výrobní firmy s důrazem na kvalitu výrobků a značku. Získávat vyrobeným lyžím důvěru u maloobchodníků i koncových zákazníků. Oslovit a zaujmout veřejnost bez reklamního rozpočtu.
K naplnění cíle:
Organizujeme od roku 2010 každý rok tiskovou konferenci k prezentaci novinek, pravidelně spojenou s prohlídkou provozů. Trvale v médiích komunikujeme a vyhledáváme prostor pro novinky, témata, poradny a soutěže o výrobky. Ke splnění úkolů pozitivní publicity využíváme v oblasti PR různé nástroje k upoutání pozornosti novinářů. Formy spolupráce: Pro zviditelnění značky a novinek zajišťujeme formou cílených PR aktivit:
Hlavní média:
ČT, ČRo, ČTK, deníky, ekonomické, cestovatelské a odborné tituly, společenské, lifestyle, internetové servery.
Monitoring:
Výrobky získaly v sezóně 2012 – 13 celkem 84 redakční publicity ve 48 titulech (viz níže) Výrobky získaly v sezóně 2013 – 14 celkem 75x redakčních publicit ve 44 titulech (viz níže).
Užitek:
Značka a výrobky získaly velmi rozsáhlou mediální publicitu. Veřejnosti byly představeny designy a typy, výrobní postupy a důraz na kvalitu. Bez reklamního rozpočtu jsme PR aktivitami pozvedli známosti značky, ušetřili investice za mediální reklamu a dosáhli přesvědčení kvality. Pozitivní publicitu se podílí na prodejnosti značky.
Kontakt:
Ján Hudák, generální ředitel, Sporten a.s., www.sporten.cz
Výstupy