Jméno klienta: ManpowerGroup, s. r. o. (https://www.manpowergroup.cz/)
Cíl projektu:
Budování pozice odborník a mluvčí oboru. Neplacenou redakční publicitou vybudovat mediální známost a vážnost společnosti mezi HR odborníky a managementem firem. Prezentovat pozici lídra mezi personálními agenturami. Dosáhnout toho, aby byl klient oslovován firmami v oblasti náboru pracovních sil jako schopný a spolehlivý odborník.
Řešení:
Pro publicitu jsme vytvořili seznam relevantních médií dle důležitosti. Jednáním s redakcemi a s klientem jsme vytvářeli témata, články, tipy, informace a komentáře, které byly pro čtenáře zajímavé. Získané požadavky jsme konzultovali s klientem a následně pro novináře zpracovali.
Užitek:
Klient má mezi novináři dobré jméno, jeho články, informace a komentáře nachází v médiích relevantní prostor. V letech 2016-2018 byl nejvíce medializovanou firmou v oblasti HR s největším zásahem na čtenáře. Tyto skutečnosti se významně projevily v obchodní činnosti firmy.
Výstupy
Česká televize – Události
Metro
Profit
Aktuálně.cz