Návštěva novinářů (Press trip) „Zittauer Schmalspurbahn (Žitavská úzkokolejná železnice)

úzkokolejka
Věnujte nám: 2 minuty

Záměr klienta:

Představit novinářům českých médií výletní místo v blízkosti hranic. Využitím Press Relations představit oblast českým čtenářům a získat je pro návštěvu místa.

K naplnění cíle:

Osobně jsme oslovili novináře médií cílových skupin a poskytli argumenty pro jejich účast na celodenní akci. Zajistili jsme dopravu a celodenní péči o novináře. O turistických možnostech akce jsme informovali i nezúčastněné novináře zasláním tiskové zprávy a fot. Osobní oslovení nezúčastněných a následné komunikace s novináři k zajištění mediální publicity. Monitoring médií a reporting.

Zúčastnilo se:

10 novinářů (deníky, cestovatelské a společenské časopisy, internetové servery, společenské časopisy, regionální TV.

Monitoring:

Materiály byly publikovány ve více než 10 médiích.

 

Žitavská úzkokolejná železnice

Žitavská úzkokolejná železnice

Dva vlaky na Žitavské úzkokolejce

Žitavská úzkokolejka

Výstupy

Pohádka o mašinkách

Koktejl

Karel IV. zamýšlel strávit důchod v Lužických horách. A nebyl to špatný nápad!

Článek na webu Výběžek

 

Karel IV. zamýšlel strávit důchod v Lužických horách. A nebyl to špatný nápad! - foto

Článek na webu Výběžek

Stylemagazin článek

Článek na webu StyleMagazin

Žitavská úzkokolejka, velmi živá fosílie

GENUS PLUS

 

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů