Záměr klienta:
Vybudovat mediální známost a vážnost a budovat image odborníka prostřednictvím publicity v médiích cílových skupin.
K naplnění cíle:
Od počátku kampaně osobně diskutujeme se zástupci médií cílových skupin význam průzkumu pro informovanost a přehled v HR. Služba zahrnuje sestavení pozvánky a zajištění účasti novinářů, moderování akce. Osobní oslovení a následné komunikace i s nezúčastněnými novináři k zajištění četné a pozitivní mediální publicity. Monitoring médií a reporting.
Zúčastnilo se:
17 novinářů (TASR, TA 3, TV Markýza, rádio Slovensko, deníky, HR a ekonomické tituly, odborné časopisy, internetové servery.
Monitoring:
Materiály byly publikovány a zástupci společnosti citování s přímou návazností na konferenci ve více než 25 médiích.
Užitek:
ManpowerGroup Slovensko si buduje a posiluje image a důvěru firem jako odborník v oblasti HR. Publicita má pozitivní dopad na známost a důvěru.
„Seteva nám dává jistotu a spolehlivost. Má dobré jméno mezi novináři. Díky jejich práci se o nás ví. Práce agentury nám šetří náklady na zaměstnance a dává nám to, co očekáváme.“
Mgr. Martin Miklánek, regionální ředitel ManpowerGroup Slovensko
Výstupy