Jak vybrat sociální síť podle cílové skupiny?

Jak vybrat sociální síť podle cílové skupiny?
Věnujte nám: < 1 minuty

V dnešní době, kdy jsou sociální sítě velkým trendem, si firmy často zakládají právě na těchto platformách účty za cílem propagace svých výrobků nebo služeb. My vám v tomto článku poradíme, které sociální sítě si vybrat, abyste neztráceli čas a prezentovali své produkty na správné platformě.

Facebook

Nejrozšířenější sociální sítí je jednoznačně Facebook. Kdo v dnešní době nemá Facebook, jako by nebyl. Dejte si ale pozor. V současnosti má Facebook sice každý, ale ne každý je na něm aktivní. Hodně lidí používá tuto sociální síť hlavně kvůli komunikaci. Aktivní uživatelé, kteří reagují na vaše příspěvky i komentářem nebo sdílením, jsou většinou ve věku 30+. Často mezi tyto uživatele patří také maminky na mateřské dovolené.

Instagram

Instagram v poslední době zažívá boom. Vyskytuje se zde hodně influencerů, se kterými můžete navázat spolupráci a také ho používá mladší cílová skupina než Facebook. Mezi nejsilnější cílovou skupinu patří uživatelé zhruba od 18 do 30 let. Tato platforma je určena především ke sdílení obrázků. Proto zde je důležitý hlavně vizuál a grafika.

TikTok

Pokud je vaše cílová skupina pod 18 let, tak právě pro vás je tu staronová sociální síť TikTok. Jedná se o bývalou aplikaci Musica.ly. Na této sociální síti uživatelé nahrávají krátká videa, doprovázená hudbou. Zde se také začíná pomalu používat influencer marketing, takže pokud chcete jít s dobou a zaujmout teenagery, založte si stránku na TikToku!

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů