IVT – Uvedení technologické novinky – tepelných čerpadel

IVT Tepelná čerpadla s.r.o.
Věnujte nám: < 1 minuty

Záměr klienta:

Seznámit veřejnost laickou i odbornou s principy a užíváním „neuvěřitelné novinky“ – tepelných čerpadel. Získat důvěru spotřebitelů k tomuto typu vytápění a poukázat na energetickou úspornost při vytápění a ohřevu.

K naplnění cíle:

  • jsme navrhli strategii a různé kanály komunikace dle cílových skupin. Každá dostávala jí potřebné informace a argumenty pro pochopení a rozhodnutí. Novináři měli informace od odborníků i uživatelů. Tím technologii pochopili a získali přesvědčení pro doporučení. V médiích jsme vytvořili prostor pro tematické články, poradny a případové studie.
  • 2005 – uspořádali jsme tiskovou konferenci, kde byly představeny výsledky průzkumu, sledujícího spokojenost domácností se zdroji tepla. Publicita materiálů byla významným impulzem pro návštěvy webu a pro růst počtu realizací.

Hlavní média:

ČT, ČRO, Informační agentury (ČTK…), deníky a jejich tematické přílohy, ekonomické, společenské tituly, tituly zaměřené na bydlení a průmysl, internetové servery.

Monitoring:

Materiály byly publikovány a zástupci společnosti citováni ve vztahu k tiskové konferenci ve více než 20 médiích.

Užitek:

Značka a technologie získaly velmi pozitivní a rozsáhlou mediální publicitu. Veřejnost byla seznámena s novou technologií vytápění, její efektivitou a návratností investice. Zástupci společnosti byli citováni v celém spektru médií a chápáni jako odborníci oboru. PR kampaň proběhla bez reklamního rozpočtu. IVT je s 11 000 instalovanými tepelnými čerpadly dlouhodobě největším dodavatelem tepelných čerpadel v České republice.

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů