Záměr klienta:
Seznámit veřejnost laickou i odbornou s principy a užíváním „neuvěřitelné novinky“ – tepelných čerpadel. Získat důvěru spotřebitelů k tomuto typu vytápění a poukázat na energetickou úspornost při vytápění a ohřevu.
K naplnění cíle:
Hlavní média:
ČT, ČRO, Informační agentury (ČTK…), deníky a jejich tematické přílohy, ekonomické, společenské tituly, tituly zaměřené na bydlení a průmysl, internetové servery.
Monitoring:
Materiály byly publikovány a zástupci společnosti citováni ve vztahu k tiskové konferenci ve více než 20 médiích.
Užitek:
Značka a technologie získaly velmi pozitivní a rozsáhlou mediální publicitu. Veřejnost byla seznámena s novou technologií vytápění, její efektivitou a návratností investice. Zástupci společnosti byli citováni v celém spektru médií a chápáni jako odborníci oboru. PR kampaň proběhla bez reklamního rozpočtu. IVT je s 11 000 instalovanými tepelnými čerpadly dlouhodobě největším dodavatelem tepelných čerpadel v České republice.