Záměr klienta:
Ukázat novinářům a cílovým skupinám prostřednictvím médií nové výrobní prostory firmy, její možnosti a podnikatelské úspěchy. Získat pozitivní vnímání úspěšné české firmy, i pro využití v obchodní činnosti. Akcí ukázat zaměstnancům a rodinným příslušníkům, že pracují v úspěšné firmě.
K naplnění cíle:
S médii jsme předem prodiskutovali záměr klienta. Vytvořili jsme strategii akce, konzultovali obsah prohlídky a prezentací řečníků. Vytvořili jsme tiskovou zprávu. Pozvali novináře, vysvětlili jim význam akce a zajistili jejich dopravu na místo.
Zúčastnilo se:
18 novinářů (ČTK, Světlo + Elektro, Energetika, Czech industry, TZBinfo.cz, Technik, Můj dům, Rodinný dům, Pražská technika, Technický týdeník, Tech Magazín, AutoExpert, Autoservis, csnoviny.cz – Český směr, AutoMoto, a jiné tituly).
Monitoring:
Téma získalo publicitu v ČTK a třinácti zmonitorovaných médiích.
Užitek:
Novináři viděli výrobu, technologie, zručnost pracovníků i finální výrobky. Jejich přesvědčení o možnostech a kvalitě ENIKA je získané a dlouhodobé. Novináři s osobními zkušenostmi mohou předávat své přesvědčení dál ve svých článcích.
Výstupy