Záměr klienta:
Seznámit odbornou a laickou veřejnost prostřednictvím médií s novou technologií vytápění. Vysvětlit princip, ukázat účinnost, efektivitu, určení, jaké potřeby nezastupitelně řeší. Porovnat ekonomiku a úspory v porovnání s běžně užívanými zdroji tepla. Informacemi vyvolat potřebu po výrobku s efektem růstu poptávky a prodejnosti.
K naplnění cíle:
Na počátku spolupráce jsme připravili tiskovou konferenci k představení výrobků novinářům. V této seznamovací fázi byl kladen důraz na získání důvěry, protože výrobky byly prezentovány jako nesporně výhodnější než stávající topidla. Důraz jsme položili na spolupráci s odbornými tituly a servery, protože tak byla stanovena cílová skupina. Ve druhé fázi přibyla cílová skupina majitelů chalup, domů a bytů. Pro deníky, časopisy, lifestyle a internet jsme připravili tiskovou konferenci se zaměřením na účinnost a ekonomičnost vytápění. Výstupy jsou zejména tematické články, poradny, aktuální témata, reference, novinky a tipy, srovnávací studie, technické seriály i obecné informace o nové technologii vytápění.
Hlavní média:
Tištěná a internetová média. Informační agentury, deníky a jejich tematické přílohy, ekonomické, společenské tituly, tituly zaměřené na bydlení a průmysl, internetové servery.
Monitoring:
Sálavá topidla získala v roce 2013 celkem 48x redakční publicitu ve 36 titulech, 2014 celkem 51x redakční publicitu ve 42 titulech.
Užitek:
Značka a výrobky mají velmi pozitivní a rozsáhlou mediální publicitu, díky níž získaly povědomí a důvěru novinářů i veřejnosti. Publicita je zaměřena na ekonomičnost a úspory, ekologii, kvalitu, nezastupitelné účinky a nové designy. Sálavá topidla se stala součástí úvah o způsobu vytápění na všech místech lidské činnosti. Bez reklamního rozpočtu jsme PR aktivitami dosáhli cílů: – uvedení ve známost, vysvětlení účinků, efektivita vytápění a doložitelná levnost provozu, získání důvěry, úspory na reklamních investicích.