Tisková konference a seznámení s know-how VESKOM

VESKOM
Věnujte nám: 2 minuty

Záměr klienta:

Představit novinářům a cílovým skupinám prostřednictvím médií obory služeb a know-how firmy. Ukázat zkušenosti a spolupráci na vědeckých projektech, o které opírá své podnikání. Získat pozitivní vnímání úspěšné české firmy i pro využití v obchodní činnosti. Akcí ukázat zaměstnancům a rodinným příslušníkům, že pracují v úspěšné firmě.

K naplnění cíle:

S médii jsme předem prodiskutovali záměr klienta. Vytvořili jsme strategii akce, konzultovali obsah prohlídky a prezentací řečníků. Vytvořili jsme tiskovou zprávu. Pozvali jsme novináře, vysvětlili jim význam akce a zajistili jejich dopravu na místo.

Zúčastnilo se:

29 novinářů (MF DNES, Právo Dům&Bydlení, ProEnergy, Prosperita, ProfiHR, Moderní obec, SCHKT, TZB, Technický týdeník, Stavebnictví a interiér a další).

Monitoring:

Téma získalo publicitu ve čtrnácti zmonitorovaných médiích.

Užitek:

Novináři viděli technologické zázemí firmy a testovací centrum. Jejich přesvědčení o fundovanosti lídra trhu je získané a dlouhodobé. Novináři s osobními zkušenostmi budou předávat své přesvědčení dál ve svých článcích. VESKOM získal širokou pozitivní mediální publicitu.

Lidé na tiskové konferenci VESKOM

Tisková konference a seznámení s know-how VESKOM

Výstupy

Průmyslové chlazení

MM Průmyslové spektrum

Energetický audit, cesta k úsporám a dotacím

Kristýna Macháčková
Social Media Strategist | Online Community Manager | Digital Marketing
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů