Jméno klienta: Geis, s. r. o. (www.geis-group.cz/cs)
Cíl projektu:
Přiblížit laické i odborné veřejnosti problematiky logistiky zásilek. Prezentovat aktuality i rozvoj daného trhu. Zajistit podporu médií a představit klienta jako odborníka v oboru s využitím v personální oblasti i obchodní činnosti firmy.
Řešení:
Pro publicitu jsme vytvořili seznam relevantních médií dle důležitosti a ověřili si aktuálnost naší databáze novinářů. Jednáním s redakcemi a s klientem jsme vytvářeli témata, články, tipy, informace a komentáře, které byly pro čtenáře zajímavé. Získané požadavky jsme konzultovali s klientem a následně pro novináře zpracovali.
Užitek:
Klient mediální publicitou získává významný prostor v médiích, kde je představován jako firma schopná řešit problémy v logistice. To mu pomáhá v jednáních s velkými zadavateli i v zájmu lidí o dodání zásilky od klienta jako dopravce.
Výstupy
Ekonom
Transport a logistika
Marketing Sales Media