Zjistěte, zda můžete funkci Nakupování na Instagramu používat.
Na vše jste si odpověděli ano?
Nyní na stránce Instagramu přejděte do nastavení profilu, klepněte na Firma a pak na Nákupy na Instagramu a zaregistrujte se k nakupování.
Po odeslání žádosti trvá pár dní, někdy i déle, než požadavek projde kontrolou. Kdykoli se můžete podívat do oddílu Nakupování a zjistit stav. Jakmile bude požadavek schválen, dostanete upozornění od Instagramu a dokončíte nastavení.
Námi odeslaný požadavek byl schválený do 3 pracovních dní.
V Nastavení pak dokončíte nastavení v oddílu Nakupování, abyste mohli začít označovat produkty v příspěvcích a příbězích.
Pokud někdo klepne na označený produkt ve vašem příspěvku nebo na produktovou samolepku v příběhu, bude přesměrován na stránku s popisem produktu, kde uvidí:
Můžeme vytvořit svůj první nákupní příspěvek. Jak na to?
Nahrajeme fotografii produktu, doplníme popisek, efekty a filtry a klepnutím označíme daný produkt ve svém katalogu.
V příspěvku s jedním obrázkem nebo videem může být až pět produktů. V příspěvku s víc obrázky jich může být až dvacet.
Pokud chceme zobrazit náhled příspěvků nebo uložit koncept, klikneme na Náhled označených příspěvků nebo na Uložit koncept.
Také se můžeme vrátit a přidat označení produktů ve starších příspěvcích na firemním profilu.
Tady je příklad, jak mohou nákupní příspěvky na Instagramu vypadat:
Můžeme vytvořit svůj první nákupní příběh. Jak na to?
Nahrajeme fotografii nebo video produktu, doplníme popisek, efekty a filtry, přidáme samolepku Produkt a označíme produkt ve svém katalogu.
Barvu textu samolepky si můžeme přizpůsobit.
Když nakupující klepne na samolepku produktu, bude přesměrován na stránku s podrobnostmi stejně, jako v případě, když klepne na nákupní příspěvek v kanálu.
Kromě toho také na stránce najde odkaz na mobilní web firmy, kde si bude moct produkt koupit.
V příběhu můžete samolepkou označit jeden produkt.
U zveřejněných Instagram Stories již nemůžete přidat samolepku označení produktu.
Tady je příklad, jak mohou nákupní příběhy na Instagramu vypadat:
V profilu na kartě Přehledy, najdete informace, jak si vaše produktové příspěvky a příběhy vedou.
Ve vyhledávání na Instagramu se vaše příspěvky zobrazují také přímo pod kartou Obchod.
Rádi vám se založením i správou Nakupování na Instagramu pomůžeme.
Zdroj: Instagram
Foto Instagram: Výrobky z korálků