Záměr klienta:
Prostřednictvím redakční publicity vybudovat mediální známost a vážnost společnosti mezi HR odborníky a managementem firem. Vlastními tématy a komentáři v médiích prezentovat pozici leadera mezi personálními agenturami. Tím dosáhnout toho, aby byl ManpowerGroup chápán jako schopný a spolehlivý odborník a na základě toho byl i oslovován firmami pro řešení potřeb v oblasti náboru pracovních sil.
K naplnění cíle:
Připravujeme a průběžně aktualizujeme ve spolupráci s odborníky zadavatele témata a nápady pro redakční spolupráci. Osobní prací s novináři nabízíme témata, tipy, informace a komentáře. Získáváme jejich požadavky a dotazy, které konzultujeme se zadavatelem a následně pro novináře textově zpracujeme a dodáme. Pro pravidelný kontakt s novináři a veřejností kompletně organizujeme čtvrtletní tiskové konference. Pro okamžitý přehled zajišťujeme denní monitoring médií.
Hlavní témata:
Elektronická, tištěná a internetová média – ČT, ČT4, ČRo, deníky, HR a ekonomické tituly, odborné časopisy a média výrobních odvětví, internetové servery, společenské časopisy.
Monitoring:
Společnost ManpowerGroup získala v roce 2014 celkem 334 redakční publicity ve 101 médiích (viz níže)
Užitek:
Reference
„ManpowerGroup je novináři vyhledávaným odborníkem a mluvčím v oblasti personalistiky a trhu práce. Materiály byly publikovány a zástupci společnosti citováni v médiích širokého spektra. Zástupci společnosti komentovali i byli zváni jako hosté do televizních ekonomických pořadů a rozhlasových debat. Aktivity PR a jejich pozitivní výsledek se významně promítl do obecné známosti naší společnosti a jejího vnímání s efektem růstu pozice na trhu. Naše aktivity jsme nepodpořili investicemi do mediální reklamy, proto považujeme výsledek za skvělý“.
Ing. Jiří Halbrštát, marketingový manažer ManpowerGroup