Záměr klienta:
Představit novinku průmyslového robota. Využít konané výstavy k upoutání pozornosti novinářů a očekávanou publicitu využít pro posílení známosti KUKA s představením technického náskoku jako konkurenční výhody.
K naplnění cíle:
Osobně jsme oslovili média v ČR a SR. Služba zahrnovala text pozvánky, zpracování 2xTZ (odborná + laická) a zajištění účasti novinářů. Osobní oslovení a následné komunikace i s nezúčastněnými novináři k zajištění četné a pozitivní mediální publicity. Techniku, organizaci. Monitoring médií a reporting.
Zúčastnilo se:
Více než 30 novinářů z Česka a Slovenska.
Monitoring:
Materiály byly publikovány a zástupci společnosti citování ve vztahu k tiskové konferenci ve více než 20 médiích.
Užitek:
Publicita v pozici světového lídra robotiky nejen v odborných titulech. Pozitivní oslovení veřejnosti i bez nákladných reklamních kampaní.
„V přímé návaznosti na práci Seteva stoupla průměrná tříměsíční návštěvnost našeho webu o 30 %.“
Radek Velebil, KUKA