Záměr klienta:
Představit novinářům a cílovým skupinám prostřednictvím médií obory služeb a know-how firmy. Ukázat zkušenosti a spolupráci na vědeckých projektech, o které opírá své podnikání. Získat pozitivní vnímání úspěšné české firmy i pro využití v obchodní činnosti. Akcí ukázat zaměstnancům a rodinným příslušníkům, že pracují v úspěšné firmě.
K naplnění cíle:
S médii jsme předem prodiskutovali záměr klienta. Vytvořili jsme strategii akce, konzultovali obsah prohlídky a prezentací řečníků. Vytvořili jsme tiskovou zprávu. Pozvali jsme novináře, vysvětlili jim význam akce a zajistili jejich dopravu na místo.
Zúčastnilo se:
29 novinářů (MF DNES, Právo Dům&Bydlení, ProEnergy, Prosperita, ProfiHR, Moderní obec, SCHKT, TZB, Technický týdeník, Stavebnictví a interiér a další).
Monitoring:
Téma získalo publicitu ve čtrnácti zmonitorovaných médiích.
Užitek:
Novináři viděli technologické zázemí firmy a testovací centrum. Jejich přesvědčení o fundovanosti lídra trhu je získané a dlouhodobé. Novináři s osobními zkušenostmi budou předávat své přesvědčení dál ve svých článcích. VESKOM získal širokou pozitivní mediální publicitu.
Výstupy