Záměr klienta:
Představit veřejnosti novinky českého výrobce lyží. Prezentovat prvotřídní vstupní suroviny, technologie a lidský um, které vytvářejí kvalitu. Publicitou dosáhnout povědomí o značce a o trvalém rozvoji konstrukce, modelů, designu a kvality.
K naplnění cíle:
Navrhli jsme, připravili a kompletně zorganizovali tiskovou konferenci. Služba zahrnovala strategie a kreativitu sdělení, přípravu textů a sestavení tiskové zprávy. Zajištění účasti novinářů, moderování akce. Osobní oslovení nezúčastněných a následné komunikace s novináři k zajištění mediální publicity. Monitoring médií a reporting.
Zúčastnilo se:
38 novinářů (ČTK, deníky, ekonomické tituly, sportovní časopisy, společenské a cestovatelské časopisy, lifestyle, média výrobních odvětví, internetové servery).
Monitoring:
Tisková konference získala přímou publicitu ve 28 médiích a další v rámci pokračujících témat.
Užitek:
Značka získala rozsáhlou a pozitivní publicitu, která byla přínosem pro známost a image značky. Média informovala o výrobě, představila důvody k důvěře i nové typy lyží. Sporten je vnímán jako vyspělý výrobce s konkurenceschopnými výrobky.