Mediální analýza komunikačních aktivit rodinné festivalové roadshow Bezva Fest

Shrnutí

Jarní PR kampaň na podporu festivalu Bezva Fest 2025 probíhala v období březen–červen 2025

Cílem bylo

  1. Budování značky nejzábavnějšího českého rodinného festivalu
  2. Komunikace festivalu jako místa pro mezigenerační zážitky
  3. Zajištění silné celostátní i regionální medializace
  4. A v neposlední řadě i představení charitativní aktivity ve spolupráci s nadací Patron dětí.

Hlavní témata kampaně

  • Bezva Fest jako nejzábavnější rodinný festival v Česku
  • Příběh zakladatelky a historie festivalu – letos 5. ročník
  • Charitativní projekt „Daruj zážitek“ – účast znevýhodněných dětí a rodin na festivalu

Fáze kampaně

Březen – příprava

  • Sběr podkladů, příprava tiskových zpráv a PR článků
  • Navázání mediálních kontaktů a redakční lobbying
  • Komunikační linka k 5. výročí festivalu

Duben – start komunikace

  • Rozeslání tiskových zpráv do celostátních i regionálních médií
  • Mediální partneři a plánování výstupů s lokálními TV a rádii

Květen – start festivalové tour

  • Pozvánky do médií, rozhovory, reportáže a follow-up výstupy
  • Komunikace charitativního projektu a osobních příběhů dětí

Červen – závěr tour a vyhodnocení

  • Intenzivní regionální PR po každé zastávce
  • Shrnutí celé tour a závěrečné tiskové zprávy

Výsledky

  • 319 mediálních výstupů napříč tištěnými, online, rozhlasovými i TV médii
  • Celkový zásah 125,15 GRP = 11 263 500 lidí nad 15 let věku
  • Hodnota kampaně byla 2 503 000 Kč
  • Zajištěná kombinace celostátní i regionální komunikace – oslovili jsme celkem 250 redakcí na základě místa konání festivalu
  • Upevnění pozice Bezva Festu jako klíčového hráče v segmentu rodinných festivalů v Česku

Kampaň potvrdila, že kombinace silného příběhu, konzistentní práce s médii a důrazu na regionální i sociální přesah dokáže přinést nejen kvantitativní, ale i kvalitativní výsledky. Vytvořili jsme stabilní mediální zájem, položili základy pro další ročník a rozšířili povědomí o festivalu jako značce.

Závěr

Komunikační kampaň pro Bezva Fest 2025 naplnila všechny stanovené cíle – podařilo se nám představit festival jako důvěryhodný, oblíbený a lidský projekt, který spojuje rodiny napříč generacemi. Díky pestrému mediálnímu mixu, důrazu na storytelling a aktivnímu redakčnímu přístupu jsme zvýšili viditelnost festivalu v médiích a podpořili jeho dlouhodobý brandový potenciál.

Výstupy

časopis ABC

marianne.cz

Česká televize

Vyškovský deník

Hradecký deník

Česká televize Déčko – pořad TAMTAM

Regionální televize Polar

Události ČT

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *