Jméno klienta: Park Mirakulum (https://www.mirakulum.cz/)
Cíl projektu:
Seznamovat a připomínat široké veřejnosti existenci rodinného Parku Mirakulum a představit možnosti vyžití a zábavy v něm. Aktivitami dosáhnout široké známosti areálu jako vhodného cíle pro rodinnou zábavu.
Řešení:
Se zadavatelem jsme zpracovali okruhy témat, která zajímala jednotlivé typy médií dle cílových skupin. Novinářům jsme následně připravili články dle jejich výběru a zároveň jsme reagovali na poptávku po jiných vhodných tématech. Spolupráci s médii jsme rozšířili i na soutěže o vstupenky.
Media relations:
V roce 2018 jsme dosáhli 226 článků a zmínek v médiích cílových skupin.
Užitek:
Areál klienta se stal vyhledávaným typem na výlet a rodinnou zábavu v široké skupině relevantních médií. Novináři důvěřují jeho nabídce a nebojí se doporučovat svým čtenářům.
Výstupy
Ekonom
Víkend DNES
kudyznudy.cz