Jako mocný nástroj úspěšného marketingu Pinterest využívá stále více firem. Mnoho lidí vyhledává nápady, zdroj inspirace a produkty právě na Pinterestu.
Můžete si buď založit firemní stránku …. www.business.pinterest.com ,nebo převést stávající osobní účet na firemní. Založení stránky je zdarma.
Jaké máte cílové publikum? Na základě toho volte názvy nástěnek, popisky a kategorie. Zvolené názvy ovlivňují, jak se bude váš obsah objevovat ve výsledcích vyhledávání na Pinterestu.
Nástěnky slouží k ukládání, sbírání a uspořádání pinů. Nové nástěnky můžete vytvářet ve svém profilu nebo při vytváření nových pinů. Firemní profil umožňuje až 5 nástěnek umístit na začátek profilu a v rotujícím formátu se automaticky otáčet.
Piny s recepty
Piny s články
Produktové piny
Piny s aplikacemi
Rozšířené piny
Typy rozšířených pinů
Rozšířené piny dodávají pinům další detaily a aktualizují důležité informace z webových stránek, ze kterých pochází. Pokud se něco změní na původní webové stránce, rozšířený pin se aktualizuje, aby změnu odrážel.
Existují tři typy rozšířených pinů: produkt, článek a recept. Do rozšířených pinů s recepty můžete přidat informace o hodnocení.
Když na stránky vašeho webu přidáte tlačítko Uložit, vaši zákazníci budou moci ukládat obsah přímo z vaší webové stránky na Pinterest, takže váš obsah se dostane k ještě více lidem.
Při použití vyskakovacího tlačítka se tlačítko Uložit objeví, když někdo najede na libovolný obrázek na stránce. Při použití tlačítka Jakýkoli obrázek je možné kliknout na tlačítko a poté zvolit jakýkoli obrázek z dané stránky, který chcete uložit.
Vytvoření widgetu pro web: https://developers.pinterest.com/
Spolupracujte s ostatními
Proměňte nástěnku ve skupinový projekt. Skupinové nástěnky se doporučují používat pro inspiraci, plánování a spolupráci. Nehodí se pro rozšiřování obsahu na Pinterestu.
Sledujte nás na Pinterestu: @agentura_seteva