Jednou z nejlepších levných marketingových strategií pro vaše podnikání je vytváření blogu a publikování relevantního a poutavého obsahu.
Blogování je efektivní, protože můžete v podstatě publikovat a propagovat svůj obsah zdarma. Všechno, co to opravdu stojí, je váš čas. Stačí jen najít jednoho nebo více lidí ve vašem týmu, kteří mohou obsah psát, upravovat a publikovat.
Pokud jde o příspěvky na blogu, budete muset začít tím, že se zamyslíte nad tématy, která budou pro vaše publikum přínosná.
Příklady:
To vše jsou skvělá témata pro začínající blog.
Po publikování příspěvků na blogu je budete chtít sdílet se svým publikem prostřednictvím sociálních médií, e-mailu a dalších kanálů, které používáte pro komunikaci se zákazníky.
Žádat své současné spokojené zákazníky o doporučení nebo recenzi je další z levných marketingových strategií, protože to může být použito pro společnosti z jakéhokoli odvětví.
Kdo zná vaše produkty a služby lépe než vaši zákazníci?
Pokud chcete využít nadšení pro vaši značku, dejte lidem podnět k tomu, aby vaši společnost doporučili jiným osobám nebo alespoň zanechali pozitivní recenzi.
Doporučení je levným způsobem, jak přivést nové zákazníky, kteří budou s největší pravděpodobností mít zájem o vaše produkty nebo služby.
Pokud jde o levné marketingové strategie, soutěž na sociálních sítích může být strategií, která vám poskytne nejlepší návratnost investic. Sociální sítě umožňují oslovit široké publikum za nízkou cenu.
Organický dosah na sociálních sítích je dosah zdarma. Placené kampaně, jako je reklama na Facebooku, mohou být cenově dostupné a to i pro ty, kteří mají omezený rozpočet.
Zda je soutěž na sociálních médií pro vaši firmu správná, závisí na vašich cílech pro danou kampaň. Pokud chcete zvýšit prodej, nemusí to být nejlepší volba.
Jedna z nejlepších levných marketingových strategií, které máte k dispozici, je spojit se s dalšími místními podniky.
Ať už jste partner s podobným podnikem, chcete-li udělat společnou kampaň, nebo se jen snažit o vzájemnou propagaci, může být tento druh partnerství nejlepší, hlavně pro malé podniky s malými marketingovými rozpočty.
Když uvažujete o tom, jaké místní podniky budou spolupracovat, přemýšlejte o firmách, které by mohly doplnit tu vaší.
Například kavárna by mohla spolupracovat s pekárnou. Nebo místní posilovna by mohla spolupracovat s obchodem s doplňky stravy.
Většina odvětví má speciální ocenění, o které můžete požádat online, když splníte určitá kritéria.
Organizace, která uděluje ocenění, bude často sdílet vaše informace na svých vlastních stránkách a sociálních sítích, což pomůže vystavit vaši firmu novému publiku.